Svar: 2

Motiv: Jag bor med min familj året runt i en sommarstuga. Bit för bit bygger vi om den till "ett riktigt hus". Ett multiverktyg kommer att underlätta arbetet vid många arbetsmoment vid fönsterbyte, lister, färdigställande av kök och andra angelägna arbetsuppgifter.
 
Svar 2
Min gamla Bosch lever på sista versen, och skakar och vibrerar som en dildo på Duracell batterier, en sån här i arsenalen så slipper ja garanterat vita fingrar !
 
Svar 2.
Sambon och jag har träleksaks-konstruktion till grabben hemma, jag är övertygad om att multiverktyget är ett perfekt verktyg till våra kommande projekt med garage till leksaksbilarna vi byggt, och en leksaksugn som skall snickras ihop.
 
Svar 2, det behövs inga verktyg.

Motivering: Jag behöver ett multiverktyg för att kunna passa in dörrlister till mina redan monterade allmogegolvlister, då de nya dörrlisterna är bredare än de gamla. Utan multiverktyg vet jag hur det kommer sluta, dvs de tunnare gamla listerna kommer sitta kvar runt innerdörrarna
 
Svar 2

Fick inte någon födelsedagspresent när jag fyllde år så denna skulle sitta fint som en present i efterskott
 
2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Jag ska precis avsluta fritidshuset med att lägga 80kvadrat meter golv, en multimaskin blir perfekt för att passa in golvet runt rör och i dörrar. Förutom det kommer den komma väl till pass i renoveringarna på ordinarie huset.
 
Med stort hus och en mängd uthus att underhålla är behovet stort av allt som underlättar arbetet. Att göra klart stallet och kommande projekt, takbyte och upprustning av hölada/garage, skulle underlättas av ett multiverktyg för diverse finlir.
 
Svar 2.
Med 16 fönster som ska få nya fönsterbleck med infräsning i fodret är detta det enda verktyg som klarar jobbet.
 
Rätt svar: 2. Det krävs ej verktyg.

Jag fyller år 29/10 och äger inte ett multiverktyg!
Pratade med en kollega för en vecka sen som nämnde sitt köp av multiverktyget som det bästa köå han gjort!
 
Svaret är 2: det behövs inga verktyg.

Detta ser ut som ett väldigt trevligt verktyg som underlättar pilliga jobb hemma i hus & trädgård. Jag vill gärna ha en!
 
Svar 2

Det här var en maskin jag inte insett att jag behöver tidigare.
Har många pillriga renoveringsprojekt i lägenheten som skulle ha nytta av ett multiverktyg.
Denna hade varit en stor hjälp på vägen till mitt drömhem. :)
 
Svar: 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Skulle behöva ett multiverktyg inför vinterns kommande renovering av hall och trapp till källaren, har inte några makita verktyg sedan tidigare så detta skulle ju vara perfekt att starta med.
 
Rätt svar nummer 2 - Det krävs inga verktyg.

Motivering - Den är blå. Blå är min favoritfärg
 
Det behövs inga verktyg.

Makitan skulle behövas när jag ska göra nya tappar och nya tapphål i samband med att jag gör i ordning ett antikt högskåp. Alternativet är att plocka sönder skåpet i delar och sedan limma ihop det igen.
 
Rätt svar är 2 behövs inget verktyg.
Motivering : Har i dagsläget en bosch gop 250 som jag inte tycker om, och den passar inte in i min makita maskinpark. Om jag vinner denna kommer jag bjuda ut gop'en här på byggahus till högstbjudande och skänka dom pengarna till välgörande ändamål.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.