Rätt svar är 60 Nm.

Först brann en CoTech borrmaskin upp när jag skulle dra fransk träskruv. Sedan brann en DeWalt skruvdragare upp när jag skulle borra några hål i en betongvägg. Nu behöver jag en ny borrmaskin som helst inte brinner upp alls.
 
En kraftfull skruvdragare vore perfekt att vinna nu när vi precis fått vårt bygglov till en Attefallare. Många skruvar blir det, för jag är urdålig på hammare och spik
 
Rätt svar är 60 Nm

En kraftfull skruvdragare vore perfekt att vinna nu när vi precis fått vårt bygglov till en Attefallare. Många skruvar blir det, för jag är urdålig på hammare och spik
 
Svar:2 60NM
Efter 24månader så är huset färdigt nu återstår uterummet men nu är alla verktyg väldigt slitna.Så här skulle en ny skruvdragare passa in fint.
 
Svar 2: 60 Nm

Är man fruntimmer och man snickra vill göra,
är det tydligen tabu att mannens verktyg röra.
Vill därför ha en egen skruvdragare,
som kan bli min trogne följeslagare.
 
Svar:2 60NM

Kom att tänka på denna tävlingen imorse, hittade ryobi dragaren utomhus imorse(regnat inatt) frågade sambon om hon använt den, hon är mammaledig och hade skruvat upp höstkransen på dörren igår sen hade dottern vaknat, så glömde hon den!! Så nu blir det att inhandla en ny, så tänkte därför man kunde försöka vinna en istället!! Det blir ju ingen sån här dyr proffsmaskin om man ska handla själv!
 
Svar: 60NM
Som nybliven husägare skulle de sitta fint med en ny skruvdragare. Har just nu en einhell skruvdragare som bara gör en frustrerad att använda.
Sambon tycker att så länge saker fungerar finns de ingen anledning att köpa någon ny. Även fast man får ladda batterierna efter att man använt den 15min 😡
 
Svar 2: 60nm
Jag och min fru ska flytta till vårt första hus! Vi har bott tillsammans i lägenhet, och har därför inte behövt några verktyg. Tyvärr gäller inte det i hus, nu ska det renoveras, bygga trädäck, staket, förråd.. Listan kan göras lång. Därför behövs en bra skruvdragare som denna :)
 
Fredag och dags att utse en vinnare i veckans tävling. Oj vilket drag! Juryn har begrundat alla bidrag och kommit fram till en lycklig vinnare. Denna veckan blir det Kretikos som tar hem en skruvdragare från Proffsmagasinet.se! Stort grattis och lycka till med bygget!

Motivering: Har precis gjutit platta för vad som ska bli min första egenbyggda tillbyggnad. Iofs bara 3,5 blygsamma kvadrat som ska bli en ny farstu. Detta är mitt första projekt som inte är invändig renovering eller enklare uteprojekt vilket gör det extra spännande! Går och harvar med gamla skruvdragare som hostar och harklar sig när man sätter dom i arbete så en uppdatering nu innan snickeriet börjar vore fantastiskt!
 
  • Gilla
Fredrik enström och 1 till
  • Laddar…
Elina Blom Westergren skrev:
Fredag och dags att utse en vinnare i veckans tävling. Oj vilket drag! Juryn har begrundat alla bidrag och kommit fram till en lycklig vinnare. Denna veckan blir det Kretikos som tar hem en skruvdragare från Proffsmagasinet.se! Stort grattis och lycka till med bygget!

Motivering: Har precis gjutit platta för vad som ska bli min första egenbyggda tillbyggnad. Iofs bara 3,5 blygsamma kvadrat som ska bli en ny farstu. Detta är mitt första projekt som inte är invändig renovering eller enklare uteprojekt vilket gör det extra spännande! Går och harvar med gamla skruvdragare som hostar och harklar sig när man sätter dom i arbete så en uppdatering nu innan snickeriet börjar vore fantastiskt!
Vilken söndagsmorgon detta blev! Inte nog med en extra timme att bygga (sova), och så går man och vinner en byggahustävling!
Ska faktiskt till byggladan strax och hämta regelvirke. Tror jag väntar lite med att börja skruva tills maskinen anländer! Jag tackar och bockar! Lovar lägga upp projektet på forumet inom kort!
 
  • Gilla
Marcussjogren och 3 till
  • Laddar…
Gratis till en trevlig maskin, kör hårt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.