... Du hänger Tvn på väggen för det ser mycket mer clean ut

... Du irriterar dig på att alla OLED TVs har välvd yta
 
  • Gilla
falkn
  • Laddar…
Krilleman
...när du har hängt TV:n på väggen utan att riva hela konstruktionen för att få allt kablage infällt. Det blir mycket "cleanare" installationer i en villa! :wow:
 
AndersMalmgren: Med din ekonomi skulle jag bott på hästlös hästgård. Med gigantiska inneutrymme för div hobbies. Läs lador. När vädret hindrar. Och såklart ett hus att bo i. Nu får jag nöja mig med hus nära mindre stad.

... när lägenheten når 30 grader, för du haft tv¨n på.
 
krilleman_215 skrev:
...när du har hängt TV:n på väggen utan att riva hela konstruktionen för att få allt kablage infällt. Det blir mycket "cleanare" installationer i en villa! :wow:
Näääh, är det inte förberett så är det ju samma ingrepp som krävs.
 
...när man har kvarterskrogen som hobbie
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
krilleman_215 skrev:
...när du har hängt TV:n på väggen utan att riva hela konstruktionen för att få allt kablage infällt. Det blir mycket "cleanare" installationer i en villa! :wow:
WP_20150702_10_02_41_Pro.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Psst.. Det går i lägenhet också.
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Krilleman
Hur ska du fälla in TV:n då?
 
Fram med vinkelkapen (Varför man nu skulle vilja ha en infäld TV, man byter den ju varje år, drygt och hitta en med samma dimension)
 
Krilleman
Infälld TV har man bara för att man kan ha det.

Jaha, byter ni dumburk varje år som bor i city.

På landet byter vi varje halvår!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Jag ser faktiskt inte vad det skulle vara för skillnad på en lgh och ett hus i denna bemärkelse, upplys mig gärna
 
AndersMalmgren skrev:
Jag ser faktiskt inte vad det skulle vara för skillnad på en lgh och ett hus i denna bemärkelse, upplys mig gärna
Du missar det för du saknar känsla för detaljer..
 
krilleman_215 skrev:
På landet byter vi varje halvår!
Snåljåp! Jag brukar ta en ny inför varje nytt program! Den gamla har man ju redan använt så den åker ut!
 
  • Gilla
Krilleman och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Fram med vinkelkapen (Varför man nu skulle vilja ha en infäld TV, man byter den ju varje år, drygt och hitta en med samma dimension)
Vad skulle det vara bra för att byta tv varje år? Låter jobbigt. Min är fem år gammal LED 42", funkar utmärkt. =D
 
Man måste ju ha det senaste! Varje år är ju självfallet överdrivet ;)
 
Själv anser jag att tillväxt idag bara är ett sätt att lura korkade individer att springa för de som inte vill skita ner sina händer. För om ni tänker efter lite hade människan allt den behövde redan mellan 1965-1975, efter det är allting bara ett påhittat behov. Rekommenderar Anders Malmgren att ta på sig skogshuggarskjortan, ta tag i en spade och gräv upp 50 kvm. Odla sedan så mkt du orkar och använd utedasset i 10 minusgrader 07.15 när du vaknar lätt bakis av din egen mjöd (y) detta är livet..............
 
  • Gilla
pmm och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.