2. Enkel plug and play.
Vi bor i Norrland och redan nu är det mörkt om kvällarna och då menar jag riktigt mörkt om kvällarna. Vår dröm är att ljussätta trädgården, för estetiken men även för tryggheten. Hoppas hoppas vi har turen med oss.
 
Rätt svar: 2, enkel plug and play-inkoppling.

Koppling av el har jag svårt att koppla, ett mentalt mörker!
Kabelsko hit, jordpunkt dit - det blir bara skit.
Hur mycket jag än försöker tänka fattar jag ej
låt mig därför vinna plug and play.
Först då kan jag känna mig upplyst.
 
2. Enkel plug and play-inkoppling

Vore gött att kunna lysa upp lite omkring vår nybyggda terass, den ligger över 2m över marknivå så risken att snubbla i nåt av dom 14 trappstegen skulle ju bli mindre nu när det börjar bli mörkare på kvällen... å så skulle det ju bli snyggt också! =)
 
Svar 2, enkel plug and play inkoppling.

Vi skulle gärna vilja ljussätta några av våra träd. Skulle vara ett verkligt lyft för trädgården nu på hösten.
 
Svaret är nr 2
Enkelhet kombinerad med säkerhet och elegans - passar mitt hus perfekt:)
 
Svar: 2

Vi har ett fritidshus i ett område som saknar gatbelysning. På kvällarna när vi är där brukar jag ibland efter familjen lags sig gå ut och ta en pipa i trädgården. Men nu på hösten är det väldigt mörkt och det blir liksom lite fel att gå runt med pannlampa och röka pipa. Med en sjyst trädgårdsbelysning skulle upplevelsen förhöjas avsevärt.
 
2: Enkel plug and play-inkoppling.
Skulle vara fint att vinna denna gång, det skulle underlätta att hitta hem under den mörka vintern.
 
Vår murriga tomt är i stort behov ljus!
Plug and play är den smarta lösningen och jag hoppas jag får chansen till bättre ljus!
 
Svar : 2 enkel plug and play.

Har idag en gammal svart lyktstolpe med gult glas i trädgården. Den lyser dåligt och passar inte alls in designmässigt till huset. Denna vill jag byta ut mot en modern variant och som lyser upp bättre.
 
2. Enkel plug and play-inkoppling
Vår lampa som var vit & fin är nu gul & ful! Att köpa dålig kvalitet straffar sig snabbt. Med en vinst från er kommer det lysa fint, till och med i varje rabatt.
image.jpg
 
Rätt svar är nr 2, enkel plugga and plats!

Vi behöver en spark i baken för att ljussätta vår trädgård! Vi har tänkt göra det länge nu, men kommer aldrig till skott!!! Nu på hösten märks det, det är kolmörkt på baksidan, vilket är riktigt tråkigt!!
 
Svar: 2. Enkel plug and play inkoppling.

Motivering: Vi lägger nu all tid och kraft på att få igenom vår köksrenovering. Känner varje dag när jag kommer hem från jobbet ett stort obehag med vår mörka tomt. Man ser iallafall trappan. Hade gärna satt upp lite belysning för att hela familjen ska känna sig lite tryggare när höstmörktet infaller. Dessutom, perfekt födelsedags present till mig. :)
 
Svar: 2. Enkel plug and play-inkoppling.

Nu när hösten och mörkare tider är på väg skulle det verkligen behövs lite ljus i mörkret. Lite lampor ute skulle göra att det känns mer välkomnande att komma hem på kvällen och göra att våra gäster hittar dörren :)
 
Svar: Alternativ 2.

Med en vinst skulle våra växter och träd på vår mörka tomt, som ligger längst in på en stickväg, kunna bli upplysta med Designlightarmaturer från Eldirekt.se och ge oss och våra gäster ett ljusare och trevligare bemötande när vi närmar oss på vägen.
 
Plug and play :)
Skulle verkligen behöva köpa någon belysning att ha utomhus. Är jättemörkt nu och jag ör mörkrädd som bara den. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.