Svar: 2 plug and play.
Vi är en tvåbarnsfamilj som under 4 års tid byggt och slitigt med vårt drömhus. Nu är pengarna slut och trädgården återstår. Huset ligger uppe på en klippa och vi har en ljusvision som skulle kunna bli sååå himla läcker med spottar som ger liv åt berget, de gamla ekarna och de nyplanterade rosorna.
 
Svar: 2. Enkel plug and play-inkoppling.

Motivering: Vill sätta fint ljus kring träden där bilen har sin parkeringsplats så att det ger fin stämning samt förhoppningsvis håller eventuella tjuvar borta :)
 
Nr 2 är rätt svar!

Önskar att jag kunde vinna lite utebelysning till trädgården.
Vi har en lampa utanför garaget och den lyser tyvärr inte upp så mycket.

Vore fint med lite ljuspunkter runt gården

Mvh
 
Svar: 2. Enkel plug and play-inkoppling
Min vovve är mörkrädd och jag måste alltid följa honom ut på natten trots att vi har en inhägnad trädgård, hur vädret än är. Jag vill gärna slippa det, dessutom hade varit trevligt att få se alla vackra siluetter även mörka eftermiddagar och morgnar.
 
Svar nr 2 är rätt, inkoppling via enkel plug and play.

Bor sedan några år tillbaka ute på landet i ett gammalt hus där den äldsta delen är från 1911.
Så här utanför stan blir det rejält mörkt på kvällarna och vi har börjat att ljussätta delar av den 2500 kvadratmeter stora tomten.

Nästa år står det uterum och altan på att-göra listan och här har ju Designlight några riktigt fina produkter som skulle skapa ljus och glädje, hoppas på tur.

Anders
 
Svar: 2. Enkel plug and play-inkoppling

921 mörka kvadratmeter där designlight både skulle göra trädgården mer välkomnande även på hösten men även göra att man inte behöver famla i mörkret när man kommer hem sent på natten.
 
Svar 2 är rätt.

Vi bor vid en återvändsgränd vid skogen. Under den ljusa årstiden är det underbart att bo utan insyn, men under den mörka delen av året är det lite kusligt. Vi har inga grannar med belysning, så vart jag än tittar är det beckmörkt ute. Det skulle vara fantastiskt att få lysa upp vår trädgård med några ljusglimtar, det skulle både bli vackert och kännas tryggare.
 
Svar: 2

Med spottar monterade i nybyggd entré och altan så kvarstår det att inhandlas rörelsesensorer med skymningsrelä till tomten. Vinner jag så vet jag exakt vart pengarna skall gå!
 
svar:2

Med dessa pengar skulle jag kunna binda ihop ute med inne genom att ljussätta trädgården på ett stämningsfullt sätt
 
2. Enkel plug and play-inkoppling.

Hade behövt mer och bättre belysning än vad vi har i trädgården i dag.
 
You had me at 2, plug and play. 😉
 
Svar: 2 enkel plug and play
En mörkare tomt än min får man nog leta efter. Har länge funderat på att göra något åt mörkret, men det har bara blivit funderingar. Hoppas på vinst gör jag i alla fall! :)
 
2. Enkel plug and play.

Stugan börjar bli färdig, badrummet och köket renoverat och därför är det dags för trädgård och uppfart. Med ett enkelt plug and playsystem som start, kan jag börja planera för uttag och styrning, så uppfart och gångväg alltid är belysta. Träd och buskar förses med uplights och trappor och trädäck blir försedda med decklights. Allt givetvis kopplat till styrning och scenarion så det kan anpassas efter årstider och när vi är där. Även om Led-lampor inte drar mycket ström, kan man inte bara ha det kopplat över en timer.
 
Svar Enkel plug and play-inkoppling
Det vore trevligt att kunna visa upp trädgården med effektfull belysning för omgivningen
 
Svar: 2 Enkel plug and play.
Vårt hus är från tidigt -60 tal vi har haft det i några år o renoverar hela tiden, känns som det alltid är något man vill förbättra o förändra. Utomhusbelysningen står verkligen på tur nu, på ena sidan "uråldrig" o på andra obefintlig. Hoppas massor #eldirekt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.