badtastex skrev:
Källaren är heller ingen höjdare om man som jag endast har en smal trappa ner, det är dessutom besvärligt att bygga om för att få mer yta...
Kom osökt att tänka på dig när jag såg denna.

[video=youtube;f8c9-BGJLeM]https://www.youtube.com/watch?v=f8c9-BGJLeM[/video]
 
Ola C skrev:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPPPP!:eek:

[länk]

[bild]
Uppfattat.

;)
 
Tack för tipset Daniel.
Det blev affär, en fräs med justerbord 2400-10000rpm, en bandsåg gissningsvis en acm 600, en fin stadig träsvarv och en jätte rikt/plan hyvel 630X 2200 4 stål typ tersa elhöjning två matnings hastigheter monstret väger 1400 kg. Summa 5000 skr.
 
  • Gilla
amatörsmurf och 4 till
  • Laddar…
Grattis Pär! Det är ju helt galet vilken bra affär du gjorde!
 
pär h skrev:
Tack för tipset Daniel.
Det blev affär, en fräs med justerbord 2400-10000rpm, en bandsåg gissningsvis en acm 600, en fin stadig träsvarv och en jätte rikt/plan hyvel 630X 2200 4 stål typ tersa elhöjning två matnings hastigheter monstret väger 1400 kg. Summa 5000 skr.
Grattis! Fantastiskt bra köp!
 
Rejäl 240kg bordscirkelsåg som kallas bandsåg i annonsen. 7000:- och bråttom tydligen. SCM SI12B edit: ser ut som en justersåg i PDF:en länkad här? http://www.hoechsmann.com/lexikon/11158/scm_si_12b.html
Screenshot_2015-08-07-20-10-36.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Det står 4000 i annonsen. Det kanske vart en miss med fingrarna frdd eller så har dom sänkt priset.
Tyckte först att 7000 inte var så speciellt billigt men sedan när jag såg annonsen och priset var 4000 så är det ett bra pris

Ps visst är det en såg men inte en bandsåg
 
Redigerat:
Ojfan ja det var ju fel, otur när jag tänkte kanske, eller plånbokens mentala överlastskydd mot att den där går för halva det jag la på en gts10xc;)
 
  • Gilla
peroande
  • Laddar…
Billigt:)

Bandsåg svarv.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.