Krilleman
Jag är inte med och tävlar men undrar dock hur värdet kan vara ca 2800:- när bygghemma säljer den nästan 1000:- billigare! :x
 
krilleman_215 skrev:
Jag är inte med och tävlar men undrar dock hur värdet kan vara ca 2800:- när bygghemma säljer den nästan 1000:- billigare! :x
Troligtvis rekommenderat pris från Mora
 
  • Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
Svar: 5 l/min

Motivering: En Mora MMIX Tronic skulle hjälpa oss att ta ytterligare ett steg mot vårt mål - ett hållbart boende som värnar om vår fina planet!
 
Svar: 1.
Med en lägenhet i full renovering, och varje månadslön går åt till byggmaterial. Hittade jag äntligen förra veckan ett Demo exemplar av Mora på utförsäljning. Kollade konto saldot. Mor min frågar "har du råd?". Svaret blir såklart "Nej, om jag nu inte köper gipsskivorna och rullspacklet". Som tur är hade jag pengar innan för att renovera köket, och såklart en Mora blandare. Så i dagsläget står jag med en toablandare som knappt fungerar, och måste bytas. Samt en klagande mamma om att jag måste prioritera en ny toa blandare....
 
Redigerat:
Svar: 1 5liter/minut

Jag har precis köpt min första lägenhet och håller på att renovera den delvis. Helst av allt skulle jag vilja byta det mesta i lägenheten, men det kan jag inte på grund av priserna. En snygg blandare skulle verkligen piffa till hela lägenheten med en lyxigare känsla genom sensorstyrningen.
 
1. 5 liter

Habegär... Perfekt för alla smutsiga händer, aldrig mer smeta ner handfatet runt kranen.
 
Svar 5. Gäster till vår lägenhet skulle uppskatta att slippa föra med sig bakterier och annat från kollektivtrafiken.
 
Svar 1, 5L

Är i stort behov av en ny blandare, har typ "sjukhus blandare" hemma som temperaturen inte går att reglera på. Se bild... image.jpg
 
Svar: 1, dvs 5l/min
Tekniknörd som jag är så skulle jag vilja testa denna.
Vi har automatiska tvåldispenser men ingen automatisk kran.
Så detta vore guld!
 
Svar 1. 5 liter

Motivering:
- Dricka lite vatten, så tänker katten. Men hon kan inte vrida på kran.
Med denna fiffiga grej, då ordnar det sig. Då blir det vatten när som helst på da'n.
Människa och djur hoppas på lite tur.
Vill inte fortsätta med droppande kran i ur och skur!
 
Svar 5 liter

Inte nog med att den sparar energi, jag slipper putsa kranen varje dag. Det kan inte bli mer perfekt:D
 
Svar: 1 5l/min

Jag ska nu i dagarna sätta mig och bestämma mig för hur min badrumsrenovering ska läggas upp, hur det ska inredas med mera. Det vore en prefekt början att veta om att jag i alla fall inte behöver bekymra mig om vilken blandare jag ska ha, och dessutom lyxa till det med en sensorstyrd.
 
P
Svar 1. (5l/minut)
Skulle vilja ha denna för en familjemedlem fick en stroke förra veckan. Med svag högersida och svårigheter med finmotorik tror jag att denna skulle vara bra för både hygien och förenkla att dricka vatten från kranen.
 
Svar 1 (5//min)

Motivering: Det är nästan alltid stopp i handfatet och familjen låter kranen stå på Max konstant, ja vad som snabbt händer blir att jag hör vattnet rinna ut på golvet i badrummet och jag är trött på att alltid tjata att bara använda vattnet när dem behöver det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.