Svaret är: X 34 gradet.

Jag har alltid varit skeptisk till spik, en dylik picka omvänder mig nog.
:wow:
 
Svar 34 grader (X)

Jag har ofta konstiga saker för mig, kallar mig själv för millimetermannen, allt ska bli och ska vara så förbannat rakt. Ändå köpte jag och min fru Sveriges snedaste hus. Men vad är framgång utan bra historier? Ibland önskar jag att jag hade åtta armar för att visa upp alla verktygen för mina vänner. Ja, dem åtta armarna får gärna sitta kvar även när jag står på en stege och ska sänka innertaket, fästa en takregel med skruvdragare, olika längder på skruv, tumstock hängandes för nivellering mha laser, distanser, kofot, lossa skiten och lägg till en distans till för det råkade diffa en millimeter, hamnar i min egen lilla bubbla och säger till min fru, som älskar att titta på när jag jobbar, att jag ska bara mäta. Hon blir snart tokig på mig. Släng skruven! Med den spikpistolen så hade det varit "one shot" that's it! Nu sitter det :p

För inte kan man väl fråga sin fru om ett handtag? :)
 
Svaret är: X

Lånar min mans inloggning lite då jag inte är medlem på sidan *skäms*

Födde nyligen vår första dotter efter våra två söner, och med detta så räckte inte rummen till så maken har nu fått lägga hela semestern på att bygga till huset (takkupa ut över entrén) ännu är det långt kvar och jag ser hur han sliter och jag mår jättedåligt över att inte kunna hjälpa till. Hade varit en sån underbar känsla att kunna få ge honom denna som en hjälp på vägen och kanske går det lite fortare så han hinner slå sig ner i soffan hos oss någon timma på kvällen.

*Om du ser att jag svarat här älskling så vill jag bara tacka för att du är vår och för att du är så duktig, Vi älskar dig!*

Kramar
/Jessica
 
Svaret är X, alltså 34 grader.

Har precis kommit överens med 2 grannar om att vi ska byta tak åt varandra. Jag har alltså närmare 300kvm råspont att spika den närmsta tiden. Essves spikpistol skulle vara en otrolig hjälp på vägen!
 
kulle
Svaret är X, 34 grader
 
Svar X 34 grader.

Då jag precis börjat resan med att byta all panel på mitt hus hade denna suttit som handen i handsken. Tanken är att byta en sida per år. Med denna pistol hade det blivit lite mer tid över till att busa med barnen.
 
Svar: X, 34 grader.

Vi har köpt ett renoveringsobjekt till hus och nu ska allt(!) renoveras och byggas om. Skulle jag få en spikpistol från Essve så skulle min och min sambos kropp besparas plus att vi skulle spara massor av tid. Då får vi mera tid över till att vara med våra små tjejer och ha trevligt ☺☺
Ett plus skulle även vara att kunna imponera på grannarna med min coola pistol 😉
 
Svar X 34 grader

Har en liten sommarstuga med renoveringsbehov bla behöver taket bytas. Det finns ingen el så en spikpistol skulleunderlätta jobbet oerhört mycket för oss.
 
M
Svar X

Den spikpistolen skulle göra sig riktigt bra på verktygstavlan änna.
 
X. 34 grader
Inför höstens garagebygge skulle denna spara svärfars och mina armar :D
 
X 34 GRADER

Spikpistol kommer verkligen behövas i mitt garagebygge jag just startat.
 
X 34 GRADER

För att: med en spikpistol från ESSVE känns det föråldrat att handspika.

/Thor
 
34 grader. Om några veckor kommer vårt hus och då ska det byggas ovanvåning och garage. Verktyg har vi inte många så denna skulle underlätta rejält för min sambo och vi skulle få mer tid att njuta av vårt hus!
 
X. 34 grader
Ska som så många andra byta panel på huset och då jobbar man effektivast med denna spikpistol.
 
X: 34

Skruvar alltid allting, ska dock byta fasad snart så då skulle det ju gå lite fortare med en spikpistol.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.