Svar X: 34 grader

Motivering: Jag är precis i tagen för att bygga ett nytt förråd på tomten. Med en spikpistol kommer jag spara mycket tid och tummar.
 
Svar: X
Min hammare skulle behöva få gå i pension och bara ta korta promenader framgent (läs spika småspik). Med en Esseve spikpistol kan han glatt få se på, när spiken i panelen gå!
 
D
Svar: X. 34 grader

Behöver något som gör det smidigare att byta ut träfasaden på mina kupor men som även underlättar arbete med lister och annat byggande. Har även en stor altan på uppåt 100kvadrat som är i planeringsstadiet där denna hade kommit till användning.
 
Svar: X 34 grader

Efter att i många år harvat runt och köpt skruv och spik av diverse märken har jag nu helt gått över till att enbart handla från Essves sortiment. Jag har inför hösten stundande takbyte funderat på att uppgradera nuvarande spikpistol för att slippa gå där uppe och snubbla runt på tryckluftsslangen och jag kan inte tänka mig att något skulle passa bättre än just Essves maskin som verkar uppfylla alla de krav jag har.
 
D09
Svar x

Söker en motivation att börja riva i garaget

Har just hittat den 😜
 
Svar: X

Måste byta panel på huset och nästa år ska en uteplats byggas. Med spikpstolen från Essve kommer dessa jobb bli mindre jobbiga och kanske ett rent nöje, kanske til och med frun kanske kan få in en spik också.
 
Svar : X
Håller på att bygga hus .
Köpte en tryckluftsdriven på Jula !!! Tung o dålig ( man får vad man betalar för).
Vore toppen med en spikpistol som man kan använda = riktiga grejor.
 
1. 34 grader

2. Med ett hus är det alltid något som ska göras. Nu har vi även fått ta över ansvaret för sommarstugan som finns i familjen. Med planerat altanbygge, gäststuga och renovering av stugan så skulle det inte vara helt fel att få lite hjälp med att underlätta arbetet!
 
Svar: X

Som nybliven husägare till ett hus fullt av fel som dyker upp så fort man börjar undersöka någonting lite närmre hade denna spikpistol hjälpt en lite på traven. När man hade fått stopp på fuktproblemen i huset och äntligen börja se ljuset igen så uppkom nästa problem. Vi såga upp en lucka i taket för att se möjligheterna till att tilläggs isolera och då hittar man svartmögel på råsponten i taket, vilket medför att 230 kvm tak för läggas om. Då verktygslådan är väldigt begränsad som nybliven husägare hade denna spikpistol kommit väl till nytta nu när vi ska gå på nästa projekt och lägga om taket.
 
34 grader!

Essve. Det borde räcka som motivering. Sedan att den skulle matcha mina behov perfekt, det är ju dessutom extra bra.
 
Svar x 34 grader
Med två fasader på andra våningen som skall bytas fönster och panel på så skulle en gas driven pistol vara perfekt .
Brukar låna hem kompressor och spikpistol från jobbet och sist när jag lånade den så fick jag ryggskott och blev liggande i flera dagar efter jag baxat ut kompressorn ur bilen .
Har också lovat farsan att hjälpa till att byta tak på hans land ställe .
Sen har jag fått förbud att handla gröna produkter från frugan.
image.jpg

Men hon har inte sagt något om att vinna gröna produkter 😊

Skulle också försöka mej på att recenserar vad jag tycker om pistolen med lite text och bilder
 
Redigerat:
X, 34 grader.

Vi har ett hus från 1970 med originaltaket kvar. Nästa sommar kommer att betyda massor med spikande, så en smidig spikpistol av hög kvalité kommer att göra en enorm skillnad!
 
X. 34 grader

Behöver att byta trädäck och gavelbrädor på fasaden på huset så en spikpistol vill underlätta det för mig och därmed ge mer tid till familjen!
 
X. 34 grader

Ska sätta lister och sockel i hela huset snart och med denna skulle det både bli snyggt och gå fort!
 
Svar: X 34 Grader

Motivering: En spikpistol hade varit extremt behövligt nästa år när vi ska byta träfasad på villan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.