Gabbe1 skrev:
Vi måste väl ändå vara bra många fler än 100st som gjort mer än 100st inlägg under det senaste året?
Ja, det är mångdubbelt fler.
 
Hade på mig min när jag handlade lite komplettering på Biltema idag. Tyckte nog att personalen sträckte på sig och såg ovanligt tjänstvilliga ut ��
 
  • Gilla
Atom och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag passar också på att tacka för T-tröjan, nu när den kom igår.
Jag är enligt min bättre hälft dubbelt så snygg nu. Vågar snart visa mig på stan. ;)


Ja det var lite sent, men jag nappade alltså inte först när erbjudandet kom. :)
Sen fick jag nästan lite ågren när alla verkade så förtjusta i denna tråd, och Marlen förbarmade sig över mig och gav mig en andra chans. :)


Jag kan ju också nämna anledningen till att jag inte nappade i första skedet.
För flera år sedan tog jag ett principbeslut, för att förenkla mitt liv, inte lägga onödig tid på ställningstaganden jag inte är beredd att göra just när de avkrävs.
Jag bestämde mig för att aldrig köpa något, teckna mig för något, tacka ja till något - där inte jag själv har varit den aktiva parten och sökt saken ifråga.
Det betyder att det alltid är Nej, när telefonförsäljare ringer, när någon hoppar på mig när jag går genom affärscentrumet, när någon vill ge mig något gratis.
Det finns inga fria luncher, som ni vet. ;)

Detta har varit enormt välgörande för mig. Jag har verkligen inte ångrat detta beslut.

Men då jag är en principfast man så kom ju detta erbjudande från byggahus att faktiskt vara just en sådan sak jag inte tackar ja till.
hrrmmm ... ;)

(Sen har jag ju också redan flera T-shirts i garderoben, så som bara vilket klädesplagg som helst sett så var det ju inte så nödvändigt, men men ... ;))
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Jajjamän, det var en fin t-shirt som ser bra ut även efter några tvättar, stort tack!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
I
Mikael_L skrev:
Jag passar också på att tacka för T-tröjan, nu när den kom igår.
Jag är enligt min bättre hälft dubbelt så snygg nu. Vågar snart visa mig på stan. ;)


Ja det var lite sent, men jag nappade alltså inte först när erbjudandet kom. :)
Sen fick jag nästan lite ågren när alla verkade så förtjusta i denna tråd, och Marlen förbarmade sig över mig och gav mig en andra chans. :)


Jag kan ju också nämna anledningen till att jag inte nappade i första skedet.
För flera år sedan tog jag ett principbeslut, för att förenkla mitt liv, inte lägga onödig tid på ställningstaganden jag inte är beredd att göra just när de avkrävs.
Jag bestämde mig för att aldrig köpa något, teckna mig för något, tacka ja till något - där inte jag själv har varit den aktiva parten och sökt saken ifråga.
Det betyder att det alltid är Nej, när telefonförsäljare ringer, när någon hoppar på mig när jag går genom affärscentrumet, när någon vill ge mig något gratis.
Det finns inga fria luncher, som ni vet. ;)

Detta har varit enormt välgörande för mig. Jag har verkligen inte ångrat detta beslut.

Men då jag är en principfast man så kom ju detta erbjudande från byggahus att faktiskt vara just en sådan sak jag inte tackar ja till.
hrrmmm ... ;)

(Sen har jag ju också redan flera T-shirts i garderoben, så som bara vilket klädesplagg som helst sett så var det ju inte så nödvändigt, men men ... ;))
Vadå? Du behöver ju inte ha dåligt samvete för att frångått dina principer, för det gjorde du ju inte om jag fattat rätt, du beslutade ju själv till sist.(y)
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
A
IMG_4222.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja juste! Tack så jättemycket för tröjan passar perfekt när man handlar byggvaror! :cool:
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Min ha nog kommit bort hos posten:(
 
Min har kommit bort i tvätten någonstans. Jag måste nog leta reda på den för att ha när det skall unboxas en såg som kommer... :)
 
Min har kommit bort, strax ovanför naveln. Jag vet inte om den gick lite för varmt i tvättmaskinen eller om sommarens föda har gjort sig påmind.

Men den är hursomhelst uppskattad av mig.

Kan kanske ha en tävling med de som har den värsta t-shirten om ett år? Vinsten kan vara en ny och fräsch t-shirt
 
fgo skrev:
Min har kommit bort, strax ovanför naveln. Jag vet inte om den gick lite för varmt i tvättmaskinen eller om sommarens föda har gjort sig påmind.

Men den är hursomhelst uppskattad av mig.

Kan kanske ha en tävling med de som har den värsta t-shirten om ett år? Vinsten kan vara en ny och fräsch t-shirt
Ha, ha, den kan jag nog vinna eftersom jag hällde en burk golvlim över mig med t-shirten på... Den levde ett intensivt, men relativt, kort liv... :(
 
  • Gilla
fgo
  • Laddar…
Mikael_L
Det var väl något hundratal t-shirts som hittade ut till stolta bärare ...?

Lite förvånad är jag nog faktiskt att jag fortfarande inte stött på någon med en på sig.

Förra helgen flashade jag min på kolmården två dagar, med något tusentals besökare där torde ju någon varit BH-medlem. :)
 
  • Gilla
semla och 1 till
  • Laddar…
D09
Mikael_L skrev:
Det var väl något hundratal t-shirts som hittade ut till stolta bärare ...?

Lite förvånad är jag nog faktiskt att jag fortfarande inte stött på någon med en på sig.

Förra helgen flashade jag min på kolmården två dagar, med något tusentals besökare där torde ju någon varit BH-medlem. :)
Man får komplettera med sitt id ;)
 
D09 skrev:
Man får komplettera med sitt id ;)
Det var väl just det felet han gjorde ;)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.