Vi har kollat hur många som har gjort 100 inlägg eller mer det senaste året.
 
I
Bäst skriva att jag valde att vara fortsatt anonym. Av den anledningen kan jag inte få tröjan (blev erbjuden en), och kan då inte heller tacka för den. Så ingen ska tro att jag är otacksam, det var bara mitt val.
Dock kan jag säga tack till BH för att ni är så generösa, det skapar en bra atmosfär. (y)
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
ion skrev:
Bäst skriva att jag valde att vara fortsatt anonym. Av den anledningen kan jag inte få tröjan (blev erbjuden en), och kan då inte heller tacka för den. Så ingen ska tro att jag är otacksam, det var bara mitt val.
Dock kan jag säga tack till BH för att ni är så generösa, det skapar en bra atmosfär. (y)
Kunde du inte ha angivit en boxadress någonstans? Eller adress till valfri granne, vars brevlåda du vittjar först? :wow:
 
Tack så mycket för T-shirten, den kom idag! Imorgon ska jag inviga den med tapetsering!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
I runda slängar 100 stolta Bygga Hus-tröjbärare nu alltså.
Vad sägs om en gruppbild, eller hur skall vi manifestera detta massiva intresse och kunnande inom husbyggeri?
Skall vi samlas på Tylösand för en gruppselfie om det råkar bli en solig dag?

Någon marknadsföringskunnig som har en bättre idé?


((OT ni som har läst Liftarens Guide till Galaxen minns kanske hur de gjorde sig av en massa "onödigt" folk?
De annonserade efter managementkonsulter (tror jag det var) och telefonvårdare, proppade in dem i en rymdraket, och skickade iväg dem till Mars. Jorden blev plötsligt en bättre plats att leva på :) ))
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Haha!
 
KnockOnWood skrev:
((OT ni som har läst Liftarens Guide till Galaxen minns kanske hur de gjorde sig av en massa "onödigt" folk?
De annonserade efter managementkonsulter (tror jag det var) och telefonvårdare, proppade in dem i en rymdraket, och skickade iväg dem till Mars. Jorden blev plötsligt en bättre plats att leva på :) ))
För att inte tala om alla PR-människor och allt mediafolk ..:D
 
M
Äntligen! Tack som f--n! Det var ju jag som krånglade med adress och såntdära så inte konstigt att det blev på efterslänten. Gött!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Nu har jag hunnit använda min t-shirt också!
Måhända inte mitt bygge, men jag hjälpte en vän lägga takpannor på sitt bygge.

IMG_20150727_202947.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Och du hade fallsele?
Eller bara ett snöre knutet i T-shirten
Protte
 
Endast byggställning vid takfoten.
 
D09
Marknadsförde byggahus när jag var på tippen idag :)
 
:confused: Hade du tröjan på dig? :rolleyes:
 
Per Eskilsson skrev:
Vi har kollat hur många som har gjort 100 inlägg eller mer det senaste året.

KnockOnWood skrev:
I runda slängar 100 stolta Bygga Hus-tröjbärare nu alltså.
Vi måste väl ändå vara bra många fler än 100st som gjort mer än 100st inlägg under det senaste året?
 
Det kom ingen tröja till mig, men jag gillar forumet i alla fall (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.