3ple skrev:
Misstänker att det inte blir billigare än så. Det var nån som tog 16- eller 1700:- men då tillkom frakt på 250:-.
Du kan få det för 1583 kr om du har Bauhaus där du bor. Vissa bauhaus har MST och kostar ca 2000 kr. Men de har ju prisgaranti så visa julas pris och den är din för 1583 kr.
 
Hmm Bosch GKT 55 GCE med FSN 1600 för 3988...nu rycker det i beställfingret...
 
Tack för hjälpen hörni! Tråden har jag läst, närmsta Bauhaus är det 15mil till och Tradera orkar jag inte vänta på.
Åker å köper ett MST på Jula idag för 1799:-.
 
Johan_A_M
scim skrev:
Hmm Bosch GKT 55 GCE med FSN 1600 för 3988...nu rycker det i beställfingret...
Köp köp köp (y)
Sitter själv och dreglar på beställfingret över en spikpistol GSN 90-21 RK till råspont och läkt i sommar. Om du vågar så vågar jag med :D
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
pleqtiz skrev:
Bygghemma har 24% rabatt på samtliga Bosch produkter (y)

[länk]
Bygghemma 25% billigare = andra butikers normalpris tyvärr (om man inte köper riktigt dyra saker, då blir ju 25% mer).
 
F_man skrev:
Bygghemma 25% billigare = andra butikers normalpris tyvärr (om man inte köper riktigt dyra saker, då blir ju 25% mer).
Där hängde jag inte med...
 
Jo jag tycker att bygghemma.se är jäkligt dyra, i förhållande til andra butiker. Så när dom rear med 25% lägre pris, ligger dom på samma prisnivå som andra butiker har utan rea.

Fast köper du någonting riktigt dyrt, t.ex. en bra sänksåg, blir det kanske 200-300kr billigare än de andra butikernas vanliga priser :)
 
Kanske när det gäller verktyg men dem har mycket bra pris på fönster och annat byggmaterial. Ofta billigast på prisjakt/pricerunner. :)
 
Redigerat:
Gällande sänksågen + skenan som Bygghemma säljer rabatterat nu: om man åker till Bauhaus och köper där, får man då 12% ytterligare rabatt iom deras prisgaranti? Vad jag kan se hittar jag inga skenor på Bauhaus sajt - så de kanske inte har exakt samma paker och därmed så gäller ej prisgarantin.

Vad gäller om Bauhaus ej har produkterna i lager?

Ni som har erfarenhet av Bauhaus-prisgarantin får gärna skriva en rad. :)
 
Redigerat:
B
goldfish1977 skrev:
Gällande sänksågen + skenan som Bygghemma säljer rabatterat nu: om man åker till Bauhaus och köper där, får man då 12% ytterligare rabatt iom deras prisgaranti? Vad jag kan se hittar jag inga skenor på Bauhaus sajt - så de kanske inte har exakt samma paker och därmed så gäller ej prisgarantin.

Vad gäller om Bauhaus ej har produkterna i lager?

Ni som har erfarenhet av Bauhaus-prisgarantin får gärna skriva en rad. :)
Den gäller väl bara mot fysiska butiker i dess närhet.
 
breakman skrev:
Den gäller väl bara mot fysiska butiker i dess närhet.
Har man däremot ett Hornbach i närheten kan man prova där istället. De matchar även nätpriser. Ska dessutom gälla även saker som de bara har i beställningsortimentet.
 
pyro skrev:
Har man däremot ett Hornbach i närheten kan man prova där istället. De matchar även nätpriser. Ska dessutom gälla även saker som de bara har i beställningsortimentet.
Just sänksågen med skena är inget de har i sitt standardsortiment då jag själv försökte med samma grej när jag skulle köpa min. De kommer då att ta in ett pris från sin leverantör och lägga sig 1 kr under konkurrenten för att det inte skall gå att åberopa prisgarantin.
 
falkn skrev:
Just sänksågen med skena är inget de har i sitt standardsortiment då jag själv försökte med samma grej när jag skulle köpa min. De kommer då att ta in ett pris från sin leverantör och lägga sig 1 kr under konkurrenten för att det inte skall gå att åberopa prisgarantin.
Intressant.
När jag köpte min kap med tillhörande bord fick jag reda på att bordet var en beställningsvara (de har nog tagit in det i standardsortimentet senare) men de prismatchade det ändå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.