M
John Pohlman skrev:
Koolt?[länk]
JA!
 
John Pohlman skrev:
Koolt?[länk]
Perfekt om man vill träna fallskärmshoppning :)
 
John Pohlman skrev:
Koolt?[länk]
Motion av trappspring lär man ju få iaf :D

/K
 
Tror tyvärr inte det räcker med 40 miljoner, tänk kostnaden för uppvärmning, trädgårdsskötsel mm....
 
Det har varit en rejäl prisstegring på det slottet.
"Ållonö slott har haft många ägare ända från 1300-talet. Anders Sydborg köpte slottet i februari 2008 för 21 miljoner kronor av företaget China Vision. Det bolaget köpte slottet för drygt 17,7 miljoner kronor i juli 2003."
Men nu är det konkursförvaltaren som säljer och det finns en skuld på 30 miljoner!
http://www.corren.se/nyheter/norrkoping/nu-ar-det-slutdansat-pa-allono-7614797.aspx
 
Visst är det fint, men känns inte riktigt som om det är värt 40. Ingen Hälften kanske? Inga jaktmaker eller skog som tillhör vad det verkar heller. Vad ska man med ett slott till om det inte ingår ägor?
 
  • Gilla
Sparris och 2 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson skrev:
Det här huset tycker jag är coolt, ligger inte så långt från där jag bor. Tänk vilken rolig människa det måste vara som bestämde sig för att bygga ett medeltidshus. Ett plus för att inredningen går i stil med huset! [länk]
Riktigt coolt, men ett sådant hus kan man inte ha markiser på :wow:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Det är ganska häpnadsväckande också att det kostar 7,8 miljoner på ett av Skånes bästa lägen - om man jämför med Stockholmspriser. Det ligger mitt emellan Lund och Malmö, mindre än 10 km till dessa städer. Ca 30 min till Köpenhamn. Vad hade detta hus med liknande läge i kostat i Stockholm?

Nu finns ju inte alla jobben i Skåne, så det är som det är ...
 
Marlen Eskilsson skrev:
Det är ganska häpnadsväckande också att det kostar 7,8 miljoner på ett av Skånes bästa lägen...
Köp!
Det perfekta objektet för allt.
Tilläggsisolering, ventilation, fönsterbyten, ljust-och-fräscht-renovering, altanbygge... :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Hade jag haft dom pengarna hade jag gjort det direkt. Eller byggt om ett annat hus. Men lite rådhusvin behöver det där huset allt. Tänk mörkrött klättrande till den vita fasaden (y)
 
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.