svar X. uPnP och DLNA

Skule passa perfekt till sommaren alla grillfester på altanen plus att barnen kan köra utedisco :D
 
X: uPNP och DLNA
motivering. Har haft ett teverum nere vid köket och har flyttat upp allt sådant så nu har vi inget bra ljud alls förutom vid tv att spela musik denna tingest skulle mycket väl komma till pass på flera ställen vardags rum nere ute på altanen köket wc eller kanske lite väl lyxigt i garaget där står nu en Luxor bergsprängare tidigt 80tal.med kassett som stig Helmer skulle sagt.
 
X: uPNP och DLNA

det kanske är dags att byta ut stereon jag fick när jag fyllde 10! radio, cd och dubbla kassettdäck. vinner jag detta så kan jag också vara modern och lyssna på såna nymodigheter som spotify...
 
Svar: X

Uteljud är något som saknas vid vårt hus. Ute hör vi bara vindens brus.
Eller att grannens son försöker bli trubadur vilket ibland får humöret på vridur.
Att dränka hans skrän med lite riktig musik vore skönt när vi ska ta oss vårt fik...
 
Svar: X, uPnP och DLNA

Motivering: Människan har alltid älskat musik så låt oss då fortsätta att älska musik.
 
Svar: X

Kanske ett av de bättre komplementen till grillen inför sommarens alla kvällar
 
Svar : X uPnP DLNA

Efter två års separation har min man och jag hittat tillbaka till varandra. Nu är det slut med trädgård och husrenovering. Vi ska bo i en underbar lägenhet med 70 kvm terass. Där ska det inredas med odlingslådor, härliga sittgrupper och........... Musik, vem kan leva utan musik ? Ljuvliga sommarkvällar då vi kan sitta och titta ut över öppet landskap med utsikt ända till Köpenhamn och med en musikanläggning som är som ljuv musik för både örat och ögat
 
R
Svar=X uPnP och DLNA

Är så trött på att höra grannarnas tjat!!
 
Svar: X, uPnP och DNLA.

Ska precis flytta in i första huset nu den första juli med min flickvän och vårat väntade barn. Och vad skulle inte vara bättre än att kunna förbättra det första året och sommarkvällarna ute på altanen med lite ljuv musik till grillandet?
 
X är det rätta alternativet! :)

Nu är det ääääntligen dax att kunna sitta ute och njuta, både av sol och vind MEN vad är väl detta att njuta utan musik????
Ingen njutning alls vill jag påstå då musik är livet!! :D

Såå, kunna sitta både ute och inne och samtidigt kunna njuta av bra musik samt ev. lite trevligt sällskap det vore drömmen nu inför de kommande underbara sommardagarna! (y)
 
Svar X

Musik - det gör livet värt att leva.
 
Svar : x

Behövs mer sång så det blir klart nån gång!

Gäller alla mina projekt!

Magnus
 
Svar: X

Jag älskar musik o vill ha det överallt! :wow:
 
Svar: X

Äntligen ett system som verkar fungera bra utomhus också! Perfekt för den prylgalne som inte riktigt får med sig frun på dylika inversteringar... :)
 
Svar: X, uPnP och DNLA.
Det skulle passa fantastiskt bra på grillkvällar i sommar. För det blir väl fint väder...?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.