H
Jo, då det vet jag :) Vet personer som har byggt och det har betalat för vad nybygge kostar, det är ju samma pris som i stan men tomtmarkerna varierar stort. På samma ort kan du köpa ett stort fint hus under 400000-500000. Vi har skämtsamt sagt vi köper husen på vänstra sidan av gatan, de kostar tillsammans lika mycket som vi skulle få om vi sålde vårt hus. Å andra sidan de som bygger har nog tänkt att bo där hela sitt liv och då spelar det ju ingen roll.
Jag ser också många människor som arbetar väldigt hårt och på några företag går personalen in i väggen i parti och minut. Det är skrämmande.
En person är det iallafall som fick ett nytt arbete och som kom från AF, Bosse Ringholm heter han. :cool:
 
Redigerat:
Mikael_L
Jag hoppas åtminstone att jag aldrig kommer få chansen att säga "Vad var det jag sa?" ... :)


Ty då har vi alla fått problem.
 
H
Mikael_L skrev:
Jag hoppas åtminstone att jag aldrig kommer få chansen att säga "Vad var det jag sa?" ... :)


Ty då har vi alla fått problem.
Håller med dig. Många tänker tyvärr inte på vad som kan hända i framtiden med räntor och huspriser. Numer kan det bli tvära kast, titta bara på vad som hände 2010 var det väl? När det bara dök och företagen fick stora skälvan. Efter det så räcker det bara med vibrationer/lätt vindpust för att det ska bli oroligt. Det är värre än ren fakta för då vet både företag och privatpersoner vad som gäller och kan rätta sig efter det.
 
Redigerat:
Mikael_L skrev:
Jag hoppas åtminstone att jag aldrig kommer få chansen att säga "Vad var det jag sa?" ... :)


Ty då har vi alla fått problem.
Men har du rätt, så kan du ju säga "Vad var det jag sa", i alla fall tyst för dig själv.
Och om du inte får chansen så. Ja du förstår, samma resultat.

Hoppas du inte blev ledsen nu :confused:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.