SVAR: (2) 11 färger
Vore gott att kunna ligga i och ta det lugnt medans barnen ränner runt mellan sandlåda, skogskoja och leksakslåda.
 
Den finns i 11 färger.

En fatboy vore perfekt till min älskade man. Han har länge önskat sig en att ha på altanen. Vore en perfekt överraskning till honom.
 
2 11 färger
Vi flyttar till en lägenhet med 3 balkonger. Tänk en med bara Fatboy! Fett, eller?
 
Svar 2, 11 olika färger.

Min fru skäms över mig. När vi är hos våra vänner som har en Fatboy så lämnar jag aldrig den. Snälla låt henne slippa skämmas över mig och låt mig vinna en egen, så kanske jag kan låta bli våra vänners :)
 
Jag vill vinna för att jag och barnen ska ha nått att bråka över i sommar. Inser att vi lever ett alldeles för perfekt liv där vi är i fullkomlig harmoni med varandra och alla andra :) Men grannarna har börjat undra så för att smälta in med alla andra så behöver jag något som alla vi vill ha på samma gång, så därför vill jag vinna. Vi vill också uppleva hur det är med konflikter :p
 
Svar: 2 - 11 färger.
På förra jobbet så hade några Fatboy i lekrummet.
Jag satt ofta där med datorn i knät, telefonen inkopplad i headset och jobbade.
En vacker dag kontoriserades rummet och säckarna lottades ut till alla intresserade.
Hade man fått en lott per timmes användning så hade jag haft 90% av lotterna, men nu var det en lott per person och då blev jag utan.
Efter det försvann lusten att gå till jobbet och jag sa upp mig och slutade.

Saknar min Fatboy mycket och skulle älska att kunna jobba på altanen i gammal klassisk sittställning.
(Tyvärr blev bilderna på denna mobila kontorsplats kvar på gamla jobbets dator :( )
 
Veckans tävling är avslutad och vinnare blev vår medlem Asson som snart ska flytta till hus och behöver någonstans där familjen kan pausa mellan allt fix. Stort grattis från redaktionen!

Motivering: Vi flyttar in i vårt nybyggda hus om ett par veckor och räknar med att slita med att anlägga gräsmatta under hela sommaren. Att då kunna pausa och sätta sig i en fräsch sittsäck vore praktiskt! Och om jag inte får chansen att slappa i den kommer barnen att bli helnöjda.
 
  • Gilla
tittibitti och 1 till
  • Laddar…
Åh vad härligt, det passar verkligen underbart! Jag återkommer med bild där förhoppningsvis jag ligger medan resten av familjen slitet med gräsmattan *hoppas kan man ju alltid*
 
  • Gilla
tittibitti och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.