Svaret är 2: 11 stycken.

Som bekant är ju många tonåringar ganska trötta och lata av sig. Att få ut mina två i solen på sommaren är stört omöjligt … men jag tänker att om jag kunde muta med en Fatboy på altanen och en skål chips + dricka, kanske det går.
 
Hejsan,

Svaret på er fråga är 2; 11 st färger
Förra året min dotter 15 år fyllde,
det var en dag då vi henne förgyllde.
Nu i år går hon ut i 9 onde klass,
mycket pluggande som gjort henne alldeles matt.
Bra betyg hon har, tränar gör hon alla dar.
En önskan hon länge haft,
att hon i en Fatboy dagligen satt.
Läsa läxor och slappna av och
för ett ögonblick släppa alla krav.
Därför hoppas jag detta vinna
och glädja en ung kvinna.

Hälsningar Frida
 
Redigerat:
Rätt svar: 11

Behöver en sittplats ute, som varken bryr sig om ojämna plattor eller tovigt gräs-
- för just nu är vår trädgård, en enda stor fadäs.
 
Hittar 11 stycken färger på hemsidan (för modellen original outdoor).

Vi har just flyttat till hus och jag tror att en Fatboy är det som skulle locka även äldste sonen ut i trädgården... Övriga fyra är redan sålda!
 
Svar 2: 11 färger

Jag har så himla mycket stickor ute på min trall i lärk så det är nästan omöjligt att gå där, men att ligga alldeles stilla i solen på däcket med en kall dryck och bara må bra funkar ju! Då vore det gött med en riktigt stilig Fatboy att kasta sig i!
 
Svar: 11 färger

Altanen är byggd och gräset ska sås, en Fatboy i grått och planen går i lås. För sådden ska vila det sa farbror grön, så parkera min rumpa jag behöver i säcken så skön.
 
Skulle bli en perfekt inramning på mitt nybyggda trädäcksbyggande.
 
Svar: 11 färger

Det vore kul att kunna samla lite pluspoäng där hemma genom att komma hem med en fat boy:)
/erik
 
Svar 2:

Skulle passa fint på den inför säsongen upphottade altanen och som ersättare till träsolstolen som jag lyckades sitta sönder när den åkte fram i helgen.
 
Svar 2, 11 olika färger.

Med en Fatboy på uteplatsen kanske jag kan få ungarna att lämna datorn och gå ut och hänga i solen lite istället
 
Svar : 2 den finns i 11 färger.
Motivering: de är så jäkla coola och snygga så därför vill jag ha en.
 
Svar: 2, 11 färger!

Att få förgylla uteplatsen med a fatboy, skulle vara a great joy!
Barn, vuxna och djur, håller tummarna för denna tur!
Intet slår, att sitta skönt i ute sommar, höst, vinter och vår.
Att mysa i vår vackra natur, oavsett vilken temperatur!
 
Svar 2: 11 färger

Ojoj en FATBOY hade varit skoj, att ligga i och dricka kall oboy medan barnen i poolen leker och för stoj.
 
Svar 2
vi har haft dess föregångare sackosäcken på 80-talet men den gick sönder och vi hade frigolitkulor i hela huset , ungarna tränade längdhopp och landade i säcken , den här blir toppen att ha på altanen speciellt när barnbarnen kommer på besök , då ska jag fråga barnen om dom kommer ihåg när säcken gick sönder .
 
Svar 2, 11 st färger

Tänk att få sitta på tomten i en härlig Fatboy och amma liten gosig bebis (som väntas komma vilken dag som helst nu) och titta på sommarens husbygge: lycka 😄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.