Per: När tror du att iOS appen kommer?
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Jag har svårt att svara på det just nu men jag tror att den kommer någon gång i mars. Men det förutsätter att vi börjar jobba på den snart och det har vi inte hunnit påbörja än.
 
Hur är det med iOS app, är det någon på G eller måste vi fortfarande trilskas med mobilsidan?
 
MB77 skrev:
Hur är det med iOS app, är det någon på G eller måste vi fortfarande trilskas med mobilsidan?
Har tyvärr inga nya nyheter annat än att påbörjandet av iOS appen har försenats så vi måste tyvärr fortfarande trilskas med mobilsidan ett tag till.
 
Per Eskilsson skrev:
Har tyvärr inga nya nyheter annat än att påbörjandet av iOS appen har försenats så vi måste tyvärr fortfarande trilskas med mobilsidan ett tag till.
oh no :(

Jag vet inte hur många gånger jag har stjärnmarkerat en tråd när jag scrollat.
 
Då blir det ännu ett tag i stort sett utan Byggahus för min del... trist.
 
Det kanske inte prioriteras längre, men det är fortfarande så att appen hoppar till första olästa inlägg i en tråd, för att en halv sekund senare hoppa längst upp på sidan igen.
Trots att jag vid det här laget vant mig vid det så är det likväl ganska störande.

...eller är jag ensam om att ha problem med detta?
 
B
Lostmoose skrev:
Det kanske inte prioriteras längre, men det är fortfarande så att appen hoppar till första olästa inlägg i en tråd, för att en halv sekund senare hoppa längst upp på sidan igen.
Trots att jag vid det här laget vant mig vid det så är det likväl ganska störande.

...eller är jag ensam om att ha problem med detta?
Lider också av detta, händer inte alltid utan går lite i vågor.
 
nu börjar vi närma oss april. Vad ska man söka på i AppStore för att hitta appen? ;)
 
  • Gilla
mattetvilling och 1 till
  • Laddar…
Saknar tapatalk. Orkar inte läsa forumet via hemsidan mer än 1-2 gånger i kvartalet. :(
 
  • Gilla
oneman och 5 till
  • Laddar…
bobas skrev:
Saknar tapatalk. Orkar inte läsa forumet via hemsidan mer än 1-2 gånger i kvartalet. :(
Kan bara hålla med. Tapatalk var grymt. Undrar hur besöksstatistiken har påverkats.
 
Tapatalk har tyvärr blivit rätt dåligt... Fast lättare att jobba med än mobilwebb.
 
hsd
tapatalk fungerar
 
Per Eskilsson skrev:
Har tyvärr inga nya nyheter annat än att påbörjandet av iOS appen har försenats så vi måste tyvärr fortfarande trilskas med mobilsidan ett tag till.
För min del fungerar mobilsidan bra numera. Den hade lite barnsjukdomar. Jag gillade också byggahus-appen och var initialt inte alls särskilt nöjd med mobilsidan, men nu får jag nog säga att mobilsidan, i allt väsentligt, är lika bra som bygghusappen var. Jag hade inte lagt allt för mycket resurser på OS-specifika appar om jag var forumägare.
 
fgo skrev:
Per: När tror du att iOS appen kommer?
Nu börjar vi jobba på iOS-appen.
 
  • Gilla
trafe och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.