Svar 2 (8 meter)

Vi byggde en altan på ca 20 kvm förra sommaren utanför våran hyresrätt. Nu behöver den rengöras och då blir denna högtryckstvätt perfekt och kan dessutom användas flitigt till bilen och motorcykeln.
 
Svar: 2

Motivering: Vem vill inte ha en Kärcher K5 Premium Home? Varför skulle jag inte vilja ha en?
 
Åtta meter

Altan, bilar, takpannor, stenplattor, bil - ja nog är det mycket som behöver tvättas. En proffsig högtryckstvätt skulle göra det hela roligare, noggrannare, snabbare och snyggare. Klart jag skulle vilja det!
 
Svar : 2 (8meter)

Har inga högtryckstvätt och stor stenaltan och infart, vill vara skönt att spara min rygg med hjälp av lite tryck!
 
Svar 2, 8 meter.

Båten och bilen behöver givetvis tvättas, och altangolvet blir inte gjort utan en ordentlig altantvätt. Något annat märke än Kärcher har aldrig varit tänkbart och min gamla ( som jag är fullt nöjd med ) kan jag skänka till Norbergs slalomklubb och Klackbergsbacken, där jag jobbar mycket ideellt. ( jo, även en slalomklubb behöver verktyg, och vår gamla blev stulen vid ett inbrott i höstas )
 
Svar: 2. 8 meter

Som boendes i ett gårdshus på en mjölkgård med stinkande kor, sambo med en hästägare, en son som snart fyller året och då jag dessutom innehar en röd rostig Saab som är en flugmagnet så är det inte lätt att hinna med all skit som vardagen kastar på en. En Kärcher K5 är svaret till en stor del av mina problem. Skulle sitta som en smäck!
 
8 meter så jag kan tvätta min cross när den kommer hem från verkstaden :)
 
Svar: 8 meter

Motivering: Jag hade en Nilfisk-ALTO snik högtryckstvätt. Den fungerade men var för klen. Dvs jag var dumsnål. Dock så blev jag ständigt tråkad på detta av min far som hade en Kärcher. Detta gjorde att jag hela tiden fick ta den lilla blå till försvar. När sen min högtryck blev stulen så ville jag inte köpa en nya Nilfisk-ALTO men samtidigt ville jag inte heller köpa en Kärcher pga av tråkningarna. Vinner jag den här så kommer den vara en kraftigare modell en min fars och då blir det helt plötsligt ombytta roller :)
 
Svar: 2 (8m)

Motivering: I år ska fasaden på huset tvättas, likaså taket. Blir så mycket enklare med en högtryckstvätt mot en hink vatten.
 
Alternativ 2

Då min nybyggda uteplatser redan efter ett år ser gröna ut
och att tvätta dem med tandborste inte lockar så skulle denna vinst
vara gul(d) värd
 
Mitt svar är alternativ 2, 8 meter.

Min bil, min altan och mina betongplattor behöver en högtryckstvätt till våren.
 
Svar: 8 meter

I vår fäbodvalls alla skrymslen och vrår
samlas alltid allsköns lort
då behövs något som med kraft på detta rår
- en Kärcher som klarar detta lätt och fort!
 
8 meter jag har...nää förresten det finns minst 120 här som behöver den bättre,men jag klurade ut svaret på frågan !!
trevlig sommar...:)
 
Elina Blom Westergren skrev:
Tuff högtryckstvätt för hårt sittande smuts

[bild]

Nu är våren på gång och det börjar bli dags att tvätta rent uteplatser, fasader, gångar och utomhusmöbler. En högtryckstvätt är då nästan ett måste för varje husägare, och veckans tävlingspris är därför perfekt så här inför säsongens start.

Kärcher K5 Premium Home är en testvinnande allroundmaskin som kan hjälpa dig med såväl mossan på gången som fintvätten av bilen. Denna veckan tar en person hem denna bäst i test-maskin.

Totalt värde cirka: 3 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Hur lång högtrycksslang har K5?
Svaret hittar du här: www.karcher.se

1. 6 meter
X. 7 meter
2. 8 meter



Svar 8 meter
motivering
Har både villa och sommarstuga som kräver skötsel. Allt arbete blir lättare med en bra högtryckstvättPosta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 27 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
svar 8 meter
motivering har 2 hus att hålla efter En bra högtryckstvätt gör halva arbetet
 
Svar: 2. 8 meter
Oj, var skall jag börja? Förutom bilen som skulle behöva spolas av regelbundet behöver jag tvätta följande:

Balkonggolv
Staket - Inför målning
Uteplats
Trappor
Fasad
Garaget - Både fasad och port
Stensättningarna framför huset

Behovet är stort. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.