Svar : 8 meter

Bygga hus lottar nu ut det jag inte har
En gåva som kan ge mig tillräckligt med bar
Gör både huset plattorna och bilen rena
Men får akta så jag inte tvättar benen rena
 
Svar 2

Efter slitet med altanen skulle denna högtryckstvätt möjliggöra rengöringen och underhållet av densamma.
 
svar: 2

Då mitt kära trädäck har fått mycket stryk iom översvämmningar, ombyggnationer är det nu dags att få bort 3 års alger och skit utan ränder.
 
Rätt svar är: 2, slangen är 8 meter lång.

Motivering
Vi har många saker vi skrubbar, skurar och tvättar. Huset, trädäck, kalkstensplattor, 2 bilar.
Vår gamla högtryckstvätt gick sönder under höststädningen, vilken glädje det skulle vara att vinna en Testvinnare!
 
8m. Vill tvätta snyggt med en K5!
 
2. 8 m
 
Rätt svar är 2. 8 meter
motivering: 1. För det långa ordet i rubriken...
2. Enormt behov och att slippa åka och låna svågerns..
 
Får ju inte bort dotterns intorkade gurkskivor med järnspett ens.
Hjälper inte en Kärcher här så vet jag inte vad..

Mvh Jimpa
 
Svar: 2. 8 meter

Med en stuga samt 2 stycken bilar så behövs det att tvätta mycket, då den nuvarande kärcher är på sin sista vers så vore det ypperligt med en helt ny för att hålla allt rent i många år till!
 
Rätt svar är 2: 8 m.

Jag är i stort behov en sådan här just nu. Våran gamla Kärcher, som jag förövrigt är väldigt nöjd med, började läcka och som den nyfikna man jag är plockade jag och min 6-åriga dotter isär den för att laga den men jag förstår inte hur den fungerar och kan inte se vad det är läcker, det samma gäller min annars så finurliga dotter, så i stället för att lägga ner många timmars arbete för att hitta på något som skulle kunna vara fel och sen sätta ihop den och se att jag misslyckats och visa min dotter vilken odugling hennes far är så skulle en ny sådan här vara perfekt för att lätta på trycket och istället med glädje utforska den gamla defekta och försöka förstå hur en högtryckstvätt fungerar.(y)

M.V.H. Patrik H
 
Svar : 2 : 8meter
Kära jurymedlemmar! Vår Kärcher högtryckstvätt avled förra sommar efter många års jobb. Altanen blev tvättat bara till hälften och stengångarna inte alls. Som hus- och bilägare saknar jag min Kärcher. Kärcher K5 Premium Home är välkommen i mitt hem. Kram, Anne
 
svaret är 8 meter.
Jag har precis köpt en båt som behöver tvättas ordentligt. Dessutom har jag byggt en ny terrass som också behöver få sig en omgång med högtryckssprutan.
/Johan
 
Svaret är 8 meter.
Motivering:
130 kvm:s verandan blir ren med klapp och klang när jag kan rulla ut 8 meter slang. Kul att komma åt i alla vrår så att träet består. Min gamla Kärcher har gett upp, så vill jag skryta för grannarna, stolt som en tupp :)
 
2. 8 meter slang.

Vill ha en redig högtryckstvätt för att kunna tvätta av veranda, tak, fordon och annat som behöver rengöras ordentligt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.