Svarsalternativ 2, 8 meter

Motiveringen lyder: Vår förra högtryckstvätt tog helt slut, orkar inte en sekund till. Välanvänd av både oss och utav våra grannar som ofta lånade den av oss. Nu inför vårflytt skulle det vara toppen med en bra högtryckstvätt som kan hjälpa oss att fräscha upp staket, trall och plattor, samt för våra framtida behov i nya huset.
 
Svar: 2
Jag har inte vunnit tidigare och jag behöver en ny högtryckstvätt. :mad:
 
Svar: 8 meter

Motivering:
Den kommer ju bli perfekt som avslut på mitt bryggprojekt, för det vet jag redan nu. Det tar inte många dagar innan skrattmåsarna har solkat ner den, speciellt inte om den blir så fin som jag vill ;)
Kolla min projekttråd!
 
Svar: 2 (8 meter)

Nu när det snart våras vore det smutsigt att kunna tvätta bilen, terassen och resten smidigt!
 
Svar; 8meter!

Min mossbelagda terass behöver få sig en omgång utav K5an ;-)
 
Svar 2: 8 meter.

Tänk om man kunde få ett ryck att dra på Kärchers högtryck, det skulle underlätta mycket om man kunde slippa värsta kraftuttrycket, det som kommer när man använder en vanlig slang och man blir hela gatans nöjesetablissemang.
 
Svar: 8 meter

Jag behöver verkligen en spruta med sprutt.
 
Svar:2 (8m)

Då vi för snart två år sedan flyttade till hus fick vi ärva min fars gammla högtryckstvätt. Problemet är att varje gång min man ska ut och använda tvätten så är det något som havererar på den... Det slutar alltid med att han lägger all tid planerad för bil-, altan-, fasad- och möbeltvätt på att laga högtryckstvätten! Snälla, låt oss vinna denna tvätt så vi äntligen denna sommaren kan glida ner i våra nytvättade möbler på vår nytvättade altan efter att vi varit iväg med vår nytvättade bil och handlat färg till vårt nytvättade hus!
 
M
Svar: 8m

Skulle sitta gött med en hobbytvätt måste jag säga.
 
Svar: 2.

En perfekt födelsedagsvinst till mig så jag kan spola bort alla gammla gångna år och koncentrera mig på alla nya härliga år som komma skall.
 
Hej!

Jag är gärna med!

Svar: 2. 8 meter.

Motivering:

En överraskning till hela familjen
som skulle underlätta vår vardag.
Lite lättare och lite smidigare
för livet i hus och hem.
En väl önskad och behövt pryl att jobba med,
den skulle underlätta och uppskattas till max.
Hoppas på en säsong med massa tvätt!

Ha en fin dag och tack för chansen!
Med vänlig hälsning,
Kristiina
 
Svar: Nr 2 - 8meter

En högtryckstvätt gör livet lättare nu till våren när altaner och stensättningar behöver tvättas. Och varför inte passa på och tvätta bilarna samtidigt. Tiden som jag kan spara med en högtryckstvätt kommer jag att lägga på att lära lill-tösen att fixa i hus och trädgård.
 
Svar 8 meter
Har aldrig ägt en HT-tvätt och skulle behöva äga en så ja en kärcher passar bra!
 
Svar 8m

Har en stor altan med av sten, numera mest grön av alger och smuts
En tvätt från Kärcher och smutsen är väck!
 
Hej!

Svar: 2, dvs. 8 meter

Hos oss har vi små uppstickare mellan plattorna som tror att de regerar, den här kan visa dem vem som bestämmer!
Hos oss har vi två bilar som glider fram på grusväg om dagarna och lyser dammiga i solen, den här kan få dem att skina!
Hos oss har vi en veranda där fåglarna spottat körsbärskärnor och bajsat grönt i flera år, den här kan få lorten att försvinna!
Hos oss har vi avloppsrör som behöver spolas och ett växthus som bytt färg från vitt till grönt….
…att vinna en Kärcher K5 skulle därför vara så oerhört, galet, förtjusande, tokhärligt skönt!

Kom nu hit,
din gula läckerbit!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.