2. Emmet

Klart att alla ska få bygga, stora som små.
 
2. Emmet

ungar? lego bygger jag helst själv. jag och kusinbarnet byggde lego för ett tag sen. frågan är vem som hade roligast. jag gissar på att jag hade det :D
 
2. Emmet

Min dotter som är 3 år är helt galen i allt som har med lego att göra och är kanon duktig på att bygga.

Jag kanske inte förtjänar att vinna......
Men min dotter förtjänar det då hon är värd mest i hela världen!

/ Denta
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svaret är Emmet!

Jag har nio barn, varav sex av dem bor hemma. Alla är lika galna i Lego!
Alltså tänkte jag mig de sex ungarna, ett häftigt Lego-projekt, ett stängt rum och, för mig, lugn och ro en bra stund!
Great! ;)
 
Svar 2) Emmet.

Min dotter förtjänar denna Legobyggsats av följande anledningar:
- hon är enda barnet och behöver något att sysselsätta sig med när pappa vill renovera och mamma jobbar kvällsskift.
- hon är helt insnöad på Lego, men tyvärr på Lego Friends. Den här bilen kanske kan få henne att utveckla ett mer tekniskt legointresse.
- med den här modellen lär pappa tillbringa mer kvalitetstid tillsammans med henne.
 
2. Emmet

Skulle vara jättekul att få ge grabben ett dyrt och häftigt tekniklego :)
 
X. Emma
Mitt barnbarn älskar avancerade Lego byggsatser. Om jag kan sätta en Lego Technic Hot Rod i händerna på honom kanske jag kan få loss min son som hjälp när jag bygger mitt attefallshus i vår. Även sonen, snart 40 år, älskar Lego, så säker kan jag ju inte vara ....
 
2. Emmet

Alltid redo för Lego.
 
Emmet

Jag har ALLTID velat ha denna! Eller sönerna menar jag
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
2. Emmet
Mitt barnbarn älskar avancerade Lego byggsatser. Om jag kan sätta en Lego Technic Hot Rod i händerna på honom kanske jag kan få loss min son som hjälp när jag bygger mitt attefallshus i vår. Även sonen, snart 40 år, älskar Lego, så helt säker kan jag ju inte vara på att få loss honom ....
 
Emmet.
Klart lilltjejen och grabben också ska ha ett eget vrålåk att skruva på när pappa skruvar trall i sommar.
 
2. Emmet

Lego ger barnen de bästa grunderna för nutida och framtida renoveringsprojekt.
 
Svar: 2. Emmet

Motivering: Hoppas på en dubbelvinst, dels att barnen för en stund lämnar dator och surfplattor för praktisk kreativitet med legot, dels att jag själv kanske får assistera barnen lite vid lego-bygget :)
 
2.Emmet

De två äldsta barnen är alltid i luven på varandra, förutom när de bygger lego, giv oss lite husefrid!
 
D09
Svar: Emmet

Skulle med nöje bygga upp en monteringslina ala lean produktion, lära barnen 5S, standardiserat arbetssätt och tillsammans med hjälp av kvalitetsarbete eliminera brister i flödet.

Sen sänker jag veckopengen, spelar ut barnen mot varandra och anställer grannens barn istället ;)

Nog bättre vi fortsätter leka med legot från jultomten ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.