breakman skrev:
Nja, låter inte helt ok... Jag är rätt beroende av listen för att se vilken tråd jag är inne och läser i, glömmer rätt ofta vilken jag klickat in i och ogillar när jag på mobilsajten blev tvungen att skrolla längst upp då och då.
Mina förslag:
- Låt listen uppe vara kvar, men bara med ämnet som visas. Dock kan den få autohide-funktion så den försvinner när man läser och kommer fram när man skrolla uppåt. Att flytta ner alla knapparna till den nedre låter ok.
- Jag använder mig mer av "olästa" istället för "senaste". Att visa trådar jag redan läst känns onödigt. Kanske valbart vilken knapp man vill ha?
breakman, pyro och Lostmoose,

Nu har vi flyttat ner knapparna där nere och gjort så att man även kan välja när man vill visa upp den övre "titlebaren". Vi har också lagt till "Olästa". Hoppas ni gillar förändringen.
 
Dalbotös skrev:
Det funkar lite halvmongo om man har valt att toolbar:en skall döljas när man scrollar. Får dra tillbaka för att få upp den igen och ibland får jag dra lite hit och dit innan den kommer tillbaka.
jtl skrev:
Att gömma toolbar vid scroll funkat sådär. Tar ett tag innan den göms och ibland kommer den inte tillbaka.
Nu har vi fixat så att toolbaren döljs och visas bättre när man scrollar.
 
Redigerat:
Appen kraschar varje gång jag försöker gå in i inställningar...... Måste dock säga att ni börjar vara på rätt väg nu med appen.
 
Appen kraschar även för mig när jag klickar på Inställningar. :(

Hmm.. Sitter här och funderar på om jag ska försöka rulla tillbaka eller låta det vara till måndag. Vad tycker ni?

Om man inte klickar på Inställningar så tycker jag denna version funkar bättre.
 
B
Nya versionen fungerar riktigt dåligt för mig, den envisas med att skicka mig bakåt hela tiden. Öppnar jag appen så kommer jag till tråden som var öppen när jag uppdaterade, klickar mig till bevakningar och efter x (varierar) sekunder så skickas kan tillbaka till tråden som visades när jag startade appen... Skumt!
 
Jag har samma erfarenhet som breakman. Den hoppar tillbaka till sidan jag läste igår. Ibland hoppar den lite planlöst mellan "senaste inläggen" och olika trådar i den listan.
 
För mig funkar den bra, förutom att den kraschar när man försöker öppna inställningarna då. Den blandar även lite bland inläggen då man läser senaste, dvs dom kommer inte tidsordning. Uppdaterar man några gånger brukar det bli rätt. Skulle det i en framtida version vara möjligt att kunna ställa in så man bara ser rubriken på respektive tråd?
 
Har också problem med att den hoppar godtyckligt i en tråd. Först till sista sidan vilket jag tror jag ställt in att den ska. Sedan verkar det som om allt laddas om och jag kanhamna på t ex sid 3/6.
 
Ofta när jag startar appen är det bara en vit sida, att bara uppdatera hjälper inte.
Får lov att klicka på bevakningar eller olästa för att appen ska ladda nåt.
Sony Z2 4.4.4
 
Hur går det med iphone-appen?
Håller på att få ett nervsammanbrott på mobilsidan.
 
Det går tyvärr dåligt med iphone-appen. Eller, vi har inte påbörjat arbetet med den än. :confused:

Vad är det som funkar särskilt dåligt med mobilsidan i din iphone?
 
Appen har börjat bugga sig mer för mig nu. Skrollar jag i en tråd så backar den tillbaka 8 av 10 gånger.
 
Kan det vara så att händer när du scrollar lite snett? Vi har lagt in en swipeförberedande finess som vi kanske borde ta bort tills vidare.
 
Per Eskilsson skrev:
Det går tyvärr dåligt med iphone-appen. Eller, vi har inte påbörjat arbetet med den än. :confused:

Vad är det som funkar särskilt dåligt med mobilsidan i din iphone?
Vart ska jag börja?
Man kommer högst upp när man går ur en tråd.
Man måste backa genom alla sidor innan man är tillbaka.
Hackar och laggar som om det vore 2007.
Vissa trådar dyker upp precis när man ska trycka på något så man trycker fel. Jämför illvilliga reklambanners men trådar istället.

Edit: stavar som en spade
 
  • Gilla
MB77
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Kan det vara så att händer när du scrollar lite snett? Vi har lagt in en swipeförberedande finess som vi kanske borde ta bort tills vidare.
Svepfunktionen ställer till det för mig med, (fungerar nog som avsett med frammåt och bakåt) jag använder hellre bakåtknappen eller menyn och krysset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.