Lidl har sålt dem tidigare ( jag köpte dem då) så de borde väl inte vara omöjligt.
 
Vad är det för stål i dem?

Står det Cr-V på dem?
 
joegge skrev:
Vad är det för stål i dem?

Står det Cr-V på dem?
Japp! om det är bra eller dåligt har jag ingen aning :screwy: men de gör sitt jobb åt mig iallafall.
 
Redigerat:
Crome vanadium, vanligaste materialet för diverse verktyg...fast det är väl inte det bästa stålet för eggverktyg...? :|
 
Massa på G här i Finland nu, sågar, dremels, ultraljudstvättare. Samma i sverige gissar jag. Ska efter en ultraljudstvättmaskin idag.
 
Äkta Dremel?

Utraljudstvätt har jag haft på önskelistan länge...så om den är OK i pris är det ju klart värt att testa. Har någon sett om den finns i svenska butiker?
 
Parkside är märket, det vanliga alltså. Var dit idag men blev besviken, inget det dom annonserat om fanns.
 
Inte för att jag kan finska, men jag fick uppfattningen om att dremelkopian finns fr.o.m torsdag 4/12 och ultraljudstvätten fr.o.m måndag 8/12
 
Redigerat:
Jo jag märkte det i efterhand själv. Ska definitivt dit och hämta hem en såndär ultraljudsrengörare.
 
Inte heller jag kan finska (skämmes eftersom jag är halvfinne!) så jag kan inte navigera alls på lidl.fi...kan inte någon lägga ut en länk till utraljudstvätten...skulle vara kul att se hur den ser ut. Om Dennis sen skulle vilja översätta infon om den så skulle det vara guld! Google translate brukar inte fixa finska så bra...:p
 
Tack! Ja, jag blev lite förvånad att Lidl inte har en svensk version...är det inte det vanliga, att finska hemsidor har både svensk och finsk variant?

WOW!! De avbildar tvätten med en klocka i!!! Det kommer bli jobbigt för dem...folk kommer kräva ersättning för trasiga armbandsur på löpande band! :p Att köra länken till armbandsuret går finfint men att köra urverket kommer vara katastrofalt.

EDIT:

Om tvätten kommer till Sverige med ungefär samma pris kommer jag också slå till!
 
Nä de flesta större finska firmor skiter nog i sånt, mindre firmor som ägs av svenskatalande eller från sådana orter är ofta de som är dubbelspråkiga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.