Svar x
When icook with iroom idock irock!
 
X. Global Caché

En sån hade varit pricken över iet i mitt Fibaro baserade smarta hus Project.
 
Scar: X

Motivering: en sådan hållare skulle göra sig väldigt bra på min köksvägg!
 
X.
River gärna ner en vägg för att installera en sådan ,superfräck
 
Svar: X
För att kunna kolla luftfuktigheten i krypgrunden samtidigt som jag läser recept och lyssnar på musik i köket
 
Svar; X: Global Caché

Motivering; Pryd väggen i köket med en iDock så kan inget hindra från att bli en Mästerkock!!
 
Svar: X. Global Caché

Alla skriver att Frun/sambon skulle bli så nöjd med den i köket, jag vill ha den själv och bli nöjd i köket!
 
Svar; X: Global Caché

Motivering:
I min familj full av kockar,
kanske jag dem till köket lockar
om jag min IPad dockar
i denna smarta pryl inegrerad i en vägg.
Nu vill det till att jag inte tappar alla ägg

:D:D
 
Svar: X. Global Caché

Jag har länge velat ha en Ipad men har inte kunnat motivera ett köp utifrån behov. Skulle jag vinna denna skulle jag få ett direkt behov av både en padda och även många tillbehör så som t ex ett nytt ljudsystem och diverse hemautomation.

Vinner jag sätts alltså ekonomin i rullning och denna vinst kanske blir det som leder Sverige till en ny högkonjunktur… ;)

Ni kan dessutom räkna med att att få följa hela projektet i min projekttråd.
 
Svar: X

Skulle det finnas ett bättre sätta integrera mitt hemautomationssystem än med en infälld iPad som "User Interface"? Nej!!!
 
Svar: X. Global Caché

Jag skulle helt klart installera den på toa. Den skulle sitta precis rätt framför toaletten. Tänk er scenariot att man har ett gäng ungar som springer skrikande o lekande. Du säger till frugan att ha koll på ungarna. Själv går man in på toa o sätter paddan i dockan. Slår på en tv app.....o bara njuuuuuuuter så länge man kan.
 
Svar X.

Fy fan vad onödigt. Det är ju därför man bara vill ha den :)
 
Svar: X. Global Caché

Med denna iDock på väggen skulle vi alltid veta var ipaden finns, nu försvinner den alltid in på ungarnas rum :)
Täck att få använda den som ett nav för att styra massa häftiga funktioner i huset.
 
X. Global Caché

Jag har i åratal funderat på hur jag ska kunna bygga in en ipad i väggen för att ha en snygg styrning av spotify via sonos.

Har länge tvekat att permanent bygga in en platta i väggen (barnen och sambon säger tvärnej) men med en sådan docka skulle jag både kunna äta kakan och ha den kvar!
 
Svar:X Global Caché

Motivering: Är mitt uppe i byggandet och projektering av vårt drömhus. Vore en dröm att få planera in denna otroligt coola pryl för att styra vårat automatiserade hem. Kommer att styra värme, ljus, larm, belysning, fotoram, veckoschema, musik, film och tv. Den skulle bli husets centrala punkt alla kategorier!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.