Status
Tråden går ej att kommentera.
I
Klart jag har ABP:rolleyes: ( nu ). Finns det nåt gratis mot skitmejl? Hade ett som jag betalade för , ville inte förlänga, tänkte jag skulle se hur många gånger jag måste trycka på delete utan , blir en del, var rätt skönt när man slapp det.
 
ion skrev:
du e´roli du.:eek:
Aha, du har satt i nätverkskabeln igen :)


Vid alla nedladdningar av småprogram så är det väl instoppat små försåtliga frågor,
Som 'Vill du installera blablabla också. Och de är alltid redan förkryssade, och tyvärr lätta att förbise.

Internets förbannelse helt enkelt.
 
ion skrev:
...om jag sagt till en ung kvinna ( som jag inte känner) att hon är otroligt vacker, hade det förmodligen ansetts att jag hade dolda sexuella avsikter...
Märkligt!
Om jag träffar en ovanligt vacker kvinna i ett alldagligt sammanhang (snabbköpskassörska, vid fiskdisken, på biblioteket eller i bageriet) så ger jag henne gärna en komplimang.
Och eftersom jag är en oförarglig gamling så tas det aldrig upp som en invit eller något tvetydigt.
Fast jag är ju inte Jägarn precis heller :D
beetle_bailey_killer_diller.gif
 
Redigerat:
I
KnockOnWood skrev:
Märkligt!
Om jag träffar en ovanligt vacker kvinna i ett alldagligt sammanhang (snabbköpskassörska, vid fiskdisken, på biblioteket eller i bageriet) så ger jag henne gärna en komplimang.
Och eftersom jag är en oförarglig gamling så tas det aldrig upp som en invit eller något tvetydigt.
Fast jag är ju inte Jägarn precis heller :D
[bild]
Du är säker på att det inte pratas bakom ryggen? Snuskgubbe eller sånt?:rolleyes:
 
nimhed skrev:
Ähh, kom igen!
Möt afrikanska singlar
afrointroduction.com
Sexig tjej med djup urringning och hotpants

Det finns absolut datingsidor som är bra, men annonsen i fråga är inte ok.
Men vad i humhum begär du? Batikhäxor, helst helt könlösa?

Skall en datingsida annonsera med "Lyckligt gifta afrikanska trebarnsmammor" ?

Klart att det skall vara singlar på en datingsajt, det är ju hela grejen.

Och sexig?
Visst, skulle de lagt ut en bild på Angela Merkel i stället tycker du?
(Hon är för övrigt redan gift och ute från marknaden)

Tycker du att det är så obehagligt att se en bild på en vacker kvinna, mörkhyad eller inte,
så bläddra vidare då!
 
  • Gilla
hantverkare1 och 1 till
  • Laddar…
ion skrev:
Du är säker på att det inte pratas bakom ryggen? Snuskgubbe eller sånt?:rolleyes:
Nej, det kan jag ju inte vara.
Men det bjuder jag på i så fall. Alla skall väl få ha sitt lilla roliga :)
 
KnockOnWood skrev:
Men vad i humhum begär du? Batikhäxor, helst helt könlösa?

Skall en datingsida annonsera med "Lyckligt gifta afrikanska trebarnsmammor" ?

Klart att det skall vara singlar på en datingsajt, det är ju hela grejen.

Och sexig?
Visst, skulle de lagt ut en bild på Angela Merkel i stället tycker du?
(Hon är för övrigt redan gift och ute från marknaden)

Tycker du att det är så obehagligt att se en bild på en vacker kvinna, mörkhyad eller inte,
så bläddra vidare då!
Oj, vad allt blev svart eller vitt.
Jag tror att de som har ärliga intentioner till att besöka en sådan sida inte behöver lockelsen av en bild som närmast passar på omslaget av ett herrmagasin (om begreppet herrmagasin fortfarande existerar).
 
  • Gilla
Apollonia
  • Laddar…
nimhed skrev:
...
Jag tror att de som har ärliga intentioner till att besöka en sådan sida inte behöver lockelsen av en bild som närmast passar på omslaget av ett herrmagasin (om begreppet herrmagasin fortfarande existerar).
Ja, kanske bäst med en sån här bild, för säkerhets skull.
Så ingen (utom dalmasar och hästägare) tar anstöt:
dalahast_liten_1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KnockOnWood skrev:
Ja, kanske bäst med en sån här bild, för säkerhets skull.
Så ingen (utom dalmasar och hästägare) tar anstöt:
[bild]
Dalahästar och svenska flaggor är rasistiska i det nya sverige.
Vänligen radera bilden då jag känner mig kränkt!
 
  • Gilla
injonil
  • Laddar…
I
nimhed skrev:
Oj, vad allt blev svart eller vitt.
Jag tror att de som har ärliga intentioner till att besöka en sådan sida inte behöver lockelsen av en bild som närmast passar på omslaget av ett herrmagasin (om begreppet herrmagasin fortfarande existerar).
Ja hon på bilden kunde kanske gjort något åt sitt utseende så hon blev mindre tilltalande, som det nu är attraherar hon ju män.
Personligen ser jag inget konstigt med bilden. Men det är klart, jag har väl blivit van, så har det alltid, sen jag gifte mig, sett ut här hemma.
Herrmagasin som du syftar på måste väl vara förbjudna sedan länge? Herrmagasin i dagens mening måste vara motor, jakt och fisketidningar.;)
 
ion skrev:
Ja hon på bilden kunde kanske gjort något åt sitt utseende så hon blev mindre tilltalande, som det nu är attraherar hon ju män.
Du skriver som om du tror att flickan på bilden faktiskt är en av de som söker en man i västvärlden.
ion skrev:
Herrmagasin som du syftar på måste väl vara förbjudna sedan länge? Herrmagasin i dagens mening måste vara motor, jakt och fisketidningar.;)
:)
 
hantverkare1 skrev:
Dalahästar och svenska flaggor är rasistiska i det nya sverige.
Vänligen radera bilden då jag känner mig kränkt!
Hoppsan, trodde Västgötar stod över sådant :)

Är denna bild bättre?
Åsna5.jpg

För någon åsna är du ju inte, det vet jag ;)
 
ion skrev:
...
Herrmagasin som du syftar på måste väl vara förbjudna sedan länge? Herrmagasin i dagens mening måste vara motor, jakt och fisketidningar.;)
Undrar om inte de flesta handlar om något så osexigt som mobiltelefoner och "appar".

Vart är världen på väg :confused:
 
I
nimhed skrev:
Du skriver som om du tror att flickan på bilden faktiskt är en av de som söker en man i västvärlden.

:)
Nej det tror jag inte, det är inte ens säkert hon finns på riktigt. Men det finns heller ingen anledning att tro att det inte skulle finnas riktigt vackra kvinnor som vill ha en fribiljett till ett bättre liv. Hur hållbart ett sånt förhållande blir är ju en annan femma.
 
KnockOnWood skrev:
Hoppsan, trodde Västgötar stod över sådant :)

Är denna bild bättre?
[bild]

För någon åsna är du ju inte, det vet jag ;)

Nu känns det bättre. Kommer nog inte behöva gråta mig till söms ikväll. 😄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.