Svar: X. När du greppar handtaget

Favorit: Spikpistol för den kräver väl ingen vapenlicens

Motivering: Med Ryobis verktygspaket skulle jag skapa,
imponerande byggprojekt som ingen kan efterapa.
 
Svar: X (när du greppar handtaget)
Favorit: Tigersågen, finns det ett verktyg med coolare namn?

Motivering: Nybliven husägare för vilken det dyker upp nya projekt hela tiden där verktygskostnaderna verkligen börjat skena på sista tiden, dessutom är det ju tyvärr så att inte alla i hushållet förstår behovet av bra (dyra) verktyg ;)
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Sticksågen

Varför:
Med de energieffektiva verktygen från Ryobi som tillika är snygga så kommer tilltänkta garaget att bli skrytrummet nummer ett inför kompisarna!
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Favorit: Spikpistol

Motivering:
Ett paket man inte nobbar
Med Ryobi du nu jobbar
Så enkelt du kan spika
Då får du tid till en extra fika =)
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Motivering:
Med ett nyinköpt radhus och nyfödd liten dotter, skulle spikpistolen komma bra till hand när det ska snickras fina barnmöbler och leksaker.
 
M
Svar X

Jag har nyligen köpt ett hus byggd 1936. Underhållet är eftersatt men jag tyckte mycket om huset. Och nu har jag framför mig en hel del arbete och jag saknar verktyg. Därför skulle Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+ Komma till räddning.
 
Favoritverktyget för tillfället måste bli multiverktyget.
Sonen har tagit över huset och nu ska det renoveras och bytas till trägolv i stora delar av huset och då kommer multiverktyget väl till pass för inpassning vid trösklar och dyligt.
 
Svar: X. När du greppar handtaget.

Favoritprodukt: Borrskruvdragare Ryobi 18V Kit RCD1802-LL13X One+

Min motivering:
Jag gillar att renovera och hjälper ofta nära och kära.
För 2,5 månad sedan hade jag inbrott i bilen och mina verktyg blev stulna inklusive borrmaskin och skruvdragare. Tyvärr har jag inte haft råd att köpa nya maskiner utan har hitintills fått nöja mig med att köpa handverktygen, så skruvmejsel är väl det närmsta maskin jag kommer ett tag framöver. Att skriva har jag fått lösa genom att låna grannens gamla skruvdragare även om det tar emot. Så anledningen till att jag vill vinna är för att få möjlighet att fixa hemma och hjälpa de som behöver hjälp, och kanske gillar även grannen att få låna något av mig som han själv inte har? :)
 
Svar = X, då man greppar handtaget.

Och jag skulle behöva en spikpistol.

Orsaken är att jag har haft lust på detta sättet ganska länge. Nu som jag äntligen fick lite större lön så fick jag smäll på skatten, så gick motorn i bilen sönder, och jag sover fortfarande (3dje året) på soffan i vardagsrummet för att jag inte har något sovrum klart.
 
X. När man greppar handtaget.

Då vi ska lägga nytt golv OCH göra om köket, skulle alla verktygen vara viktiga. Men eftersom man måste välja, väljer jag Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+, eftersom jag kan behöva all hjälp jag kan få!!! :)
 
X - När du greppar handtaget.

Tigersågen är något jag många gånger har saknat men aldrig skaffat mig. T.ex i många byggnationer i bilen där sticksågen inte räcker till och vinkelslipen blir för osmidig eller när jag står där ute vid någon hög med gammalt regelvirke och behöver en stump men måste släpa fram en 4 meter lång 2"x8".
 
Multiverktyget

Varför: För att jag inte har något multiverktyg!
En vis man sa en gång "Min son, verktyg kan man inte ha för mycket av".
Jag lever inte riktigt upp till den visdomen och lider stor brist på verktyg när jag nu står mitt i ett renoveringsprojekt av en 20-tals villa. Därför helt enkelt :)
 
Svar på frågan: X

Favorit och motivering:
Batteri Ryobi Lithium One+ - all energi ditt bygge behöver!

//Axel
 
Svar: X när du greppar handtaget!
Vårat nyinköpta ”övergivna” mycket gamla torp med tillhörande byggnader såldes som totalrenovera eller riv och bygg nytt. Vi tycker om omöjliga projekt så torpet får stå kvar och totalrenovering ska påbörjas. Elen ska bl a bytas ut så ett Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+ skulle passa utmärkt då det Kapar, sågar, och slipar och kan användas i alla byggnader och projektet behöver inte stanna upp då vi är utan el. Sambon, hon skulle bli mycket glad om hon fick bra verktyg att arbeta med och för att inte tala om vad överraskad hon skulle bli.
 
Svar: X När du greppar handtaget :)

Motivering: Så fort jag numera ska använda min skruvdragare berättar den att den har slitit färdigt nu......så nu önskar jag vinna Borrskruvdragaren Ryobi 18V Kit RCD1802-LL13X One+

Renoverat både själv och med hjälp av firma en äldre stuga och ska nu ta tag i bodarna, vedboden mm.

Föredrar skruv framför spik, lättare att ändra och samtidigt stadigare o mer lätthanterat tycker jag. Visst, jag spikar också när det är lämpligare men en spikpistol skulle nog "leva sitt eget liv med mig" ;-) De andra verktygen har jag men inte multiverktyget. Min sambo skulle också bli väldigt glad av ny skruvdragare !!!

Med vänlig hälsning / Renée
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.