Svaret är: X. När du greppar handtaget
Skruvdragaren är absoluta favoriten! Det är utan tvekan det mest användbara verktyget i paketet, jag använder den jämt! Förstår inte riktigt hur jag klarade mig innan.
/Anders
 
Svar: X När du greppar handtaget

Vi har försökt klara oss i snart 6 år med en skruvdragar och skruvmejsel... det är dags att inse att det är ohållbart i längden och att vi behöver lite mer rejäla grejer!
 
Svar: X
Borrskruvdragaren är min önskan då den gamla är dålig.
 
Svar: X När du greppar handtaget
Man klarar sig inte utan skruvdragare!

Om jag vinner detta paket kan jag lämna tillbaks alla lånade verktyg ifrån bror pappa, svärfar :)
 
Svar: X När du greppar handtaget.

Motivering: Jag bor i villa och mina gamla skruvdragare är färdiga. Jag har behov av ny + en tigersåg.
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Motivering. : Tummen min är slagen gul och blå
Jag hoppas bara jag en spikpistol kunde få
Att träffa rätt där uppe på min trånga mörka vind
är inte lätt, så mången tår har trillat nedför min kind.
Min tumnagel är nu ett minne blott
att ha en spikpistol hade varit himla flott.
 
Svar: X När du greppar handtaget.
Favorit: Skruvdragare
Har idag bara en skruvdragare med batteridrift, skulle vara intressant att prova övriga verktyg med battrei för att se om de är lika bra som de med sladdrift.
 
Svar:
X. När du greppar handtaget

Favorit:
Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V

Motiveringen:
Inbrotten ökar kraftigt, och larmen har höga månadsavgifter... Det bästa vore att sätta upp en skylt på huset där det står: "Gör gärna inbrott här! Min 18volt Ryobi spikpistol är fulladdad och du är välkommen in och bli provskjuten av den..." = Bättre och billigare än larm... ;-)

Skämt åsido... Läkten på vårt hus är spikat med alldeles för små dyckert med spikpistol, och har nu börjat lossna. :( En eldriven spikpistol skulle rädda semestern, och på nolltid få fast allt som lossnat!

/ Max
 
Svaret är X, när du greppar handtaget.

Favoriten är Borrskruvdragare Ryobi 18V
Denna skulle göra sig bra nu när jag håller på med mitt lösvirkesgarage och min trogna DeWalt skruvdragare efter lång och trogen tjänst valde att avsluta sitt jordeliv med ett kliv ut från taknocken ner i betongen 5 meter nedanför.
 
X. När du greppar handtaget

Jag och sambon har precis köpt vårt första hus det första som måste göras är att byta fasaden. Då skulle en Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One vara mycket användbar!
 
Svar : X. När du greppar handtaget

Mitt favoritverktyg är sticksågen! Skulle tro att min mans bästa är spikpistolen :)

Eftersom min man jobbar borta två veckor i taget och vi bygger ett hus så hade det varit utmärkt att ha riktigt bra verktyg som man kan lita på! Inga sladdar, batterier som är uppladdningsbara och med extra batteri behöver vi inte sluta när vi just kommit igång p.g.a att batteriet tar slut i maskinen. Tiden är knapp och med två små barn hinner jag inte så mycket som jag skulle vilja, ofta på grund av att något kärvar med våra nuvarande verktyg. Hade vi haft riktigt bra och pålitliga verktyg så skulle definitivt lusten att bygga komma tillbaka. Vi behöver bygga ny hundgård med och det kommer gå av bara farten med Ryobis One+-serien. Detta skulle vara en riktigt fin tidig julklapp!!
 
Svar: X när du greppar handtaget.

Favorit: Sticksågen.

Mitt gamla sticksåg sågar snett och fästet lossnar hela tiden.
Detta nya skulle jag behöva när jag lägger laminatgolv och ska såga av plankorna.
Även multivertyget hade varit bra att ha för att kapa dörrfoder nedtill vid golvläggning.
 
E
Svar: X. När du greppar handtaget

Favoritprodukt: Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+
The devil is in the details, med Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+ i verktygsarsenalen behöver man aldrig mer slita sitt hår och fundera på hur man ska lösa problemen. Perfekt för stora projekt och finlir. Oumbärlig i varje verktygslåda!
 
X. När du greppar handtaget

Favorit: Skruvdragaren

Är verkligen i behov av en ny skruvdragare då min gamla bokstavligt började brinna och ett nytt uterum skall byggas!
 
Svar: X När du greppar handtaget.

Varför: Mina verktyg och min källare är ett kaos som skulle få Arga snickaren att öppna en restaurang, Martin Timell att bli programledare och Matte i Bygglov att bli simhoppare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.