Svar: X när du greppar handtaget.

Min motivation: Med sladdlös verktyg görs arbetet lätt,
Köp Ryobi verktyg med hög kvalitet.
Är du proffs eller amatör spelar ingen roll,
Med kvalitets verktyg har du bättre koll.

Med vänlig hälsning,
 
Rätt svar är:
X. När du greppar handtaget.

Jag skulle behöva en Sticksåg Ryobi R18JS-0 One+ med Pendelfunktion. Ja, inte bara jag skulle kunna använda den utan även min man (ifall jag vill ta ledigt från något av mina hantverksprojekt!)
När man har hus så blir man aldrig färdigbyggd. Det finns alltid små detaljer som måste förnyas eller förbättras, allt från staketspjälor och snickarglädje till olika inredningsdetaljer inomhus. Fast mest ser jag fram emot att kunna göra vettiga leksaker i trä till mina barnbarn som pussel, dockhus och gungälgar!
 
Svar: X När du greppar handtaget

Motivering: Inför kommande projekt i sommarstugan behöver man alla dessa verktyg. Främst vill jag ha spikpistolen för det är ett verktyg jag aldrig har haft råd att unna mig själv.
 
När du greppat handtaget.
Favorit skruvdragare den är den som kommer mest till användning.
 
X. När du greppar handtaget

Spikpistol

Flyttade precis in i nya huset, orört sedan 1965. Budgivningen skenade och vartenda korvöre gick in i huset. Nu ska det totalrenoveras men pengarna räcker inte till med 4 barn och en katt. Heltäckningsmatta ät en återkommande detalj så nytt golv och nya lister står högt upp på prio. Då är det skönt att slippa spika för hand.
 
X. När du greppar handtaget

Jag ska bygga ett garage på 140kvm så jag behöver dom alla. Men favoriten är Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V, för att det är häftigt med spikpistoler.
 
X. När du greppar handtaget

Motivering:
Oj, verktyg är något jag alltid snålat med då man känner att pengarna kan gå till andra prioriterade saker när man har villa & småbarn. Det är billigare för tillfället att köpa en skruvdragare för 200:- som håller för det nuvarande projektet än att köpa något riktigt. När man sen på söndagskvällen ska göra det där sista så inser man att multimaskinen hade svärfar redan tagit hem när han var här, då det är hans & inte min.
Så ett sånt här kit hade varit en dröm att vinna så man slipper låna & köpa billigt! :blushing:
 
Sticksågen är min absoluta favorit

Ett kit med batteridrivna "riktiga" verktyg hade varit guld värt när det skall byggas om i båt och hemma om vintern.

/Mats
 
Svar: X När du greppar handtaget.

Motivering: Den va enkel. Skruvdragaren jag har är gammal och utsliten, Biltema Tigersågen har gått sönder, och vinkelslipen skulle ha passat utmärkt i den nya verkstaden som jag och svärfar snart byggt klart.. Synd att det inte var en kap och gersåg med oxå för den är HELT slut. med andra ord min maskinpark behöver verkligen en uppgradering inför nästa byggprojekt.. (en farstu åt svärmor på G.)
 
Svar: X När du greppar handtaget

Motivering:
Sedan vi flyttade in i Januari har det varit ett ständigt renoverande och lagande där hemma. Det hela började med att det visade sig att expansionskärlet på vinden hade läckt i flera år och några väggar hade förstörts av fukt och mögel. När vi började med detta tänkte vi att det är lika bra att göra de förändringarna som vi ville göra med huset så en sen Fredagkväll började vi slå ut väggar och riva ner vävtak. Efter detta har det sett ut som en krigszon där hemma med blottandes råspont i både väggar och tak. I Maj började det droppa in ifrån taket i vår dotters rum och nu när läckan är täppt behöver vi fixa iordning hennes rum. Ett sånt här paket hade underlättat allt arbete där hemma, speciellt med favoriten Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V! Inte att glömma hur skönt det vore att kunna använda samma batteri till flera maskiner!
 
Mitt svar: X. När du greppar handtaget.

Garage skall byggas, bilen ska bo, skönt att med egna verktyg brorsans slippa sno!

Favoriten är borrskruvdragaren!
/Patrik
 
X, När handtaget greppas

Nu är det dags för mig att skaffa mina egna verktyg, jag kan inte låna STICKSÅGEN av snälla Curt varje gång jag ska bygga något hemma. Dessutom måste man ju vara snygg när man snickrar och det blir man ju med Ryobis snygga gröna serie!
 
Rätt svar är: X. När du greppar handtaget

Ja... det var inte lätt att välja ut en av dessa fina och bra-att-ha maskiner.
Men om jag måste välja en så får det nog bli Vinkelslipmaskin Ryobi R18AG-0 One+

Vi håller på hemma och har ett par olika små projekt, bland annat ska vi gjuta lite och när armeringen ska snickras till så behövs ju en vinkelslip. Just nu har vi en gammal modell med sladd.
Skulle vara väldigt skönt att slippa sladden (plus ofta en skarvsladd också) genom att ha denna praktiska sladdlösa maskin.
 
Svar: X När man greppar handtaget.

Har ett gammalt hus som är i renoveringsbehov, skulle jag vinna verktygen så skulle dom komma till stor nytta.
 
Svar:X. När du greppar handtaget

Favoritverktyg: Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V
Motivering: Med spikpistolen så har jag inget motargument varför inte listerna är uppsatta och med resten av verktygspaketet så kan jag påbörja resten av projekten i och utanför huset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.