Svaret är x och motiveringen är enkel, vem skulle inte vilja ha dom?
 
Svar: X När du greppar handtaget

Jag är mest intresserad av Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+, men jag saknar flera av verktygen i lådan. I lådan saknar jag mest ett extra batteri, så att man slipper vänta på uppladdning.
 
SVAR: X. När du greppar handtaget.

Favoritprodukt: Borrskruvdragare Ryobi 18V Kit RCD1802-LL13X One+

Motivering: Hade hjälpt en kollega på förra jobbet med montering av Ikea-garderober och glömde min borrskruvdragare hemma hos kollegan som dock tog med borrskruvdragaren till kontoret nästkommande arbetsdag. Men väl på kontoret var det någon som stal den och sedan dess är jag utan en bra borrskruvdragare. Att någon stal den gör mig fortfarande upprörd inombords, så hoppas att en vinst kan få mig att stilla mitt sinne och gå vidare från denna traumatiska händelse.
 
Svar: X - när du greppar handtaget
Favorit: Borrskruvdragare
Motivering: Har ganska nyss blivit småbarnsförälder till en liten dotter och börjar inse att jag faktiskt snart måste få tummen ur och inreda övervåningen på vårt gamla timmerhus. De ska sättas upp innerväggar, isoleras och tusen andra saker för att bl.a fixa ett/två barnrum där då nedervåningen är liten. En borrskruvdragare kommer man långt på när allt de där ska göras
 
Svar: X När du greppar handtaget.

Vi är i startgroparna och ska bygga vårt första hus, och efter att ha bott i lägenhet så måste vi samla på oss alla nödvändiga verktyg. Skulle vara underbart att vinna!
Det vi behöver mest är spikpistolen och skruvdragaren.
 
Svara X.
Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+ för att det är perfekt att kapa dörrfoder och lister med när man nägger golv.
Och jag kommer behöva det när jag lägger golv i 2 rum samt hall.
 
Svar: X När du greppar handtaget

Jag tänkte säga batteriladdaren för utan den händer inte mycket men mitt favoritverktyg kan nog bli multiverktyget. Den jag har nu får gå varm hos mig men jag har redan kapat sladden till den två gånger så nu vill jag kapa sladden för gott!
 
Svar: X, När du greppar handtaget.

Favorit blir batteriet som alltid måste vara med.
 
Svar: X När du greppar handtaget!

Motivering: Min favorit blir "Borrskruvdragare Ryobi 18V Kit RCD1802-LL13X One+". Egentligen är det många favoriter! Vi ska bygga ett vindskydd till våra två hästar, och vad vore då bättre än ett sådant verktygspaket. Det hade varit en fantastisk början...
 
Svar: X när man greppar handtaget

Det är dax att flytta till vårt första hus och med en sambo som har tummen rätt i näven så är det kvinnan i huset som får sköta det mesta av renoveringen. En sticksåg hade inte suttit fel när man skall lägga 157km2 golv!
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Motivering: Jag har fått försmak på "gör det själv" efter flytten. Det finns alltid något att spika/skruva på.
Att hyra maskiner varje gång går inte om man inte planerar när var och hur...
Jag har redan införskaffat Ryobi skruvdragare med Xtra batteri. Att få möjligheten till flera maskiner skulle göra livet så mycket enklare för hela familjen. Nästa projekt är att bygga ett litet förråd och ett par Xtra verktyg som verkligen behövs skulle vara som att Jultomten hittade hem till oss (mig). För jag har varit snäll i år.
 
Svaret är X. När man greppar handtaget.

Då man är ensam försörjare i en familj med 2 barn och mammaledig sambo, som får 180kr om dagen. Pengarna räcker inte till att köpa maskiner, i den pågående renoveringen. Så om jag skulle vinna då blir jag den gladaste värmlänningen av alla! Man står nu med handsåg och en 25 år gammal cirkelsåg.

En ny sticksåg skulle va underbart att ha. Då jag inte har någon.
 
Redigerat:
Svar: x När du greppar handtaget

Vårt väldigt gamla hus med massor av sneda vinklar och konstiga vrår
skulle älska Ryobis multiverktyg som sinnrik hjälp att åtgärda tidens spår!
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Vi har köpt ett stort härligt gammalt trähus och ska nu i vinter börja med att byta alla 24 fönster och 5 dörrar. En tigersåg skulle vara det perfekta verktyget för att kunna montera ut de gamla fönstren.
 
Svar:
X. När handtaget greppas

Motivering:
Min favorit är Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V.
Jag skall till sommaren byta ut en del panel på kåken och måla om så en spikpistol är ett önskeobjekt nr 1.
Denna batteridrivna blir en riktig hit.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.