Svar: X När du greppar handtaget

Min favoritprodukt är Multiverktyget, har på senaste tiden upptäckt att den kan lösa de mest knepiga situationer...

Min motivering är att detta paket skulle passa väldigt bra att vinna då jag just nu sitter och planerar sommarens uterumsbygge!
 
Rätt svar: x när man greppar maskinen.
Mitt favvoredskap är batteriet..samma batteri till samtliga maskiner...lysande...tack Ryobi
 
Svar: X - när du greppar handtaget

Spikpistolen helt klart..

Ett perfekt paket till hemma snickraren.
Passar perfekt nu när man håller på att renovera.
 
Svar: X När du greppar handtaget.

Favorit: Spikpistolen

Ska bli morfar och ska bygga attefallshus till nya familjen att tjänstgöra som första bostad, tills de har möjlighet att skaffa eget. En spikpistol skulle vara väldigt behövligt tillskott i verktygslådan inför det
 
Svar:
X. När du greppar handtaget

Favoriten är nog skruvdragaren.
Efter snart 7års renovering och tillbyggnad börjar min skruvdragare ge upp. Det börjar bli dags att skaffa nya maskiner till kommande projekt med nytt kök, takbyte och krypgrundssanering. Men maskinerna hade kommit väl till hands i de dagliga småstadens så som hyllor, grindar eller klädhängare.
Därför vore det bra med ett stort och fint verktygspaket från Ryobi.
 
A
Svar: X När du greppar handtaget.

Favorit Skruvdragaren

Motivering: Behöver en ny samling verktyg för de gamla är utslitna plus att sticksågen blev det kortslutning i, köpte en ny och den gick sönder efter att garantin gick ut, köpte en ny och den blev glömd ute i regnet så det var tack och hej på den med, har ej råd att köpa fler så önskar verkligen vinna nya verktyg så alla oavslutade projekt kan slutföras.
 
Svar: X

Spikpistolen. Har redan spikat alldeles för mycket pärlspont för hand, och för varje nytt pärlspontsprojekt drömmer jag lite om att slippa spika, försänka, spika, försänka, spika, försänka...
 
Om jag måste välja en favorit, eller rättare sagt den som jag verkligen behöver, så blir det utan tvekan Multiverktyget. Ska ta bort en gammal plastmatta i gillestugan och då skulle ett Multiverktyg fixa biffen.
Man kan ALDRIG ha för många verktyg!
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Motivering: Tigersågen!! Ska blåsa ut nedervåningen och är sugen på att ta bort en del väggar, men troligtvis används alla verktyg innan jag är klar...
 
Svar: X När du greppar handtaget
Favoriten är skruvdragaren man behöber några stycken när man behöver göra ett snabbt jobb. stod Igår och gjorde innerfoder då behövde jag förborra försänka och skruva mycket smidigt med tre dragare.
 
Hej

Svar: X (när man greppar handtaget)

Motivering: Jag bor i ett 1800-talshus som mycket tveksamt moderniserats under åren. Den stora återställningen har börjat!
Jag vill vill vill verkligen ha en en bra sticksåg så den är min favorit. Min fru och mina små flickor behöver att jag har en bra sticksåg. Min svärfar behöver att jag har en bra sticksåg. Om jag inte var blygsam skulle jag säga att hela byggnadsvårds-sverige behöver att jag har en bra sticksåg.

Mvh

Peter
 
Svar: X - när man greppar handtaget

Favoritpryl & motivering: Borrskruvdragaren lätt! Som förstagångsägare av ett hus sedan ett år tillbaks så har åtskilliga svordomar lossats mot mina udda par skruvmejslar och ofullständiga bit-sets. Många projekt, både stora som små planeras och varenda pryl i det där vinstpaketet skulle vara som en skänk från ovan :)
 
Svar: X, när handtaget greppas.

Spikpistolen skulle komma väl till pass då jag står i begrepp att ska börja isolera mitt nya garage med allt vad det innebär! Extra plus för sladdlösa prylar då jag ännu inte har någon el indraget i garaget.
 
Svaret är X, när man greppar handtaget.

Jag och min sambo är helt gröna när det gäller renovering, vi har precis köpt hus på 125m2 från 1968 som vi får tillgång till i mitten av november. Allt är original och det finns en hel del att ta tag i, tror att jag skulle uppskatta spikpistolen mest då jag är riktigt bra på att göra blommor när jag spikar med hammare. i övrigt så tror jag att vinkelslipen kommer till användning när det ska upp ett smidesstaket på framsidan av tomten.

Självklart så kommer jag posta bilder av resultatet på forumet.
 
X. När du greppar handtaget

Motivering som följer.......
Skall testa om man hinner igenom hela "batteriet" av verktyg på ett batteri, så mitt favoritverktyg är ju inte ett verktyg i det här fallet utan batteriet....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.