Rätt svar är X

Spikpistolen är favoriten.
Batteridriven spikpistol måste vara det bästa som hänt sedan skivat bröd. Tänk att slippa släpa in en dundrande kompressor så fort en list ska upp!
 
Svar: Kryss (När du greppar handtaget)

Min favorit vet jag inte än men eftersom jag skall bygga garage nästa säsong så kommer en spikpistol att vara min favorit i den perioden i alla fall.
 
Svar: X När du greppar handtaget

En Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V. Jag kan inte tänka mig en bättre hjälp vid det kommande fasadbytet än en spikpistol. Bara jag tänker på den så inser jag att behovet är större än jag tidigare insett.
 
8
X- När du greppar handtaget.

Min favorit.
Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+

Motivering.
Som helt ny husägare för första gången så saknar jag i stort sett allt vad verktyg heter och det är tyvärr en massa lånade från familj och grannar just nu :(
 
Svar: X

Favoritprodukt: Skruvdragaren

Motivering: För att renovera och bygga till får man slå till på bra verktyg. Med detta verktygskit kan jag låna tillbaka till grannarna lika mycket verktyg jag själv lånat genom åren. Självklart krävs motbevis så man får tillbaka verktygen.
 
Svar: X - när du greppar handtaget.

Motivering: Multiverktyget är min favorit. Det skulle komma väl till pass nu när det är dags att se över fönstren. Att det är just en Ryobi One+ är förstås extra bra, då jag redan har några verktyg ur den serien.
 
Svar: X När man greppar handtaget.

Favoritverktyg just nu tigersågen för vi håller på att renovera ett hus från 1920-talet och det vore trevligt att köra sladdlöst. Egentligen behöver jag alla verktyg.
 
X: När du greppar handtaget.

Motivering....hmm, Jag brukar aldrig vinna någon tävling, så vore skoj om det hände en gång iaf. Sedan är det alltid roligt med verktyg! :)
 
Svar: X

Favo verktyg skulle nog bli Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+, för att kunna kapa bort lister i svåra utrymmen och ta ut hål i fyrkantiga hål i väggarna på ett smidigt sätt för inspektions luckan.
 
Svar: X - När man greppar handtaget.

VÄLJA !?
Hur kan man välja bland alla dessa godsaker, men det får nog bli sticksågen. Då frugan i huset vill att det skall läggas nytt golv på hela nedre våningen, å enhälligt skall det också vara. :)
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Min favorit måste nog vara spikpistolen. Typiskt en sånt verktyg som man drar sig från att köpa pga pris men när man väl har den kan man använda den hur mycket som helst. Är nyinflyttad i mitt nya hus och ett av mina första projekt är mitt spelrum och då kommer jag garanterat ha mycket användning för en spikpistol.
Sedan måste jag ge ett stort + till batteriet som funkar för alla verktygen.

Tack för mig/Sami
 
Rätt svar är X.

Jag och min sambo är köpte precis ett enplanshus med källare och står inför en jätte renovering av källaren som idag har väggar med träreglar isolerat från insidan. Det har under sommarens kraftiga skyfall gått in vatten så dränering och renoveringen är ett faktum så fort lite pengar sparats ihop. Min favorit bland dessa verktyg kommer förmodligen bli skruvdragaren i längden då det är oerhört skönt att ha vid all renovering, även om Tigersåg en kommer vara favorit under rivning av källaren ;).

Mitt i allt detta väntar vi nu vårt första barn, så tidslinjen har kortats väsentligt. Därför borde vi vinna detta verktygs paket.

Ha en bra dag kära hemmafixare!
 
Svar: X. När du greppar handtaget

Multiverktyg Ryobi RMT1801M One+
Har alltid saknat denna typen av verktyg när man som mest behövt dem. Tex när man behöver kapa av en liten bit från en list som redan sitter på väggen eller komma åt och slipa in i hörnan när trappan eller fönsterkarmen ska målas om. Med detta verktyg kan jag äntligen börja på dessa projekten.
 
X när man greppar handtaget
Spikpistol Ryobi R18N18G-0 One+ 18V
Byter foder och lister i huset tänk att få slippa purra alla dykert , samt frugan har valt panel som fond vägg i sovrummet .
 
X. När du greppar handtaget

Tigersågen! Lyckades köra min sönder och samman när jag rev ut en möglig gillestuga. Fick köra med en gammal livsfarlig cirkelsåg för att slutföra rivandet! De andra grejerna skulle också sitta fint för att slutföra renoveringen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.