Hej! Vi har fått nässelgarnet 4, adress fredriklundsg. 11. Vi hade lite tur och fick en av våra bättre val... Vi skall bygga en klassisk 2 plans villa med mycket fönster yta på baksidan... Tror det blir jättebra! Har kollat runt lite och det verkar vara många som hade barn i 2, 3 års åldern i området... Vikjeb av huden flyrtsr ni in i?
 
  • Gilla
Hkarolina
  • Laddar…
Första lågenergihuset ja... Det var många som fick tomt samtidigt... :)
 
Hus nr 7 så vår ingång hamnar mot skogsdungen bakom Östenssons. Ska verkl bli spännande o se alla hus sätta fart! När är er byggstart?
 
Tror byggstarten blir i mars... Vi håller på men bygglov och sånt nu... Är alla hus av er typ sålda än? Känner ni till era grannar?
 
Ok.. Det är 7-8 som jag vet är sålda. Av 13. Vet inga grannar än men många har tydl barn alla fall:) ska bli så kul! Längtar!
 
Den preliminära tidsplanen vi har fått är byggstartmöte v6 och inflytt v35 😊
 
  • Gilla
ikooo och 1 till
  • Laddar…
Är väl ca 6 mån byggtid för de flesta! Kul att pratas vid lite här under tiden! Vad ska ni ha för hus Christian940?
 
Det var rätt tidigt med vecka 6!
Ni måste ha skrivit på tidigt!

Kul! Vilken tomt var det?
 
Hkarolina skrev:
Är väl ca 6 mån byggtid för de flesta! Kul att pratas vid lite här under tiden! Vad ska ni ha för hus Christian940?
Vi har valt ett Smart 168 från Myresjöhus. Det blir nog bonusresa för Linköpingskontoret i år, såg 5 skyltar från Myresjöhus senast jag var ute :)
 
ikooo skrev:
Det var rätt tidigt med vecka 6!
Ni måste ha skrivit på tidigt!

Kul! Vilken tomt var det?
Jag minns inte riktigt när vi skrev på, men runt Maj/Juni tror jag vi hade bestämt oss.

Vi har Nässelbatteriet 2 (Välagatan 5).
 
  • Gilla
ikooo
  • Laddar…
Jo, Gert har sålt 6 villor redan så dom är nog nöjda helt säkert! Även vi föll för honom till slut efter ganska lång diskussion med många andra spelare...
 
  • Gilla
christian940
  • Laddar…
Här är våran pappersprodukt :)
Smart.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ikooo
  • Laddar…
Hej hej. Vi bygger på välagatan 3, ett smart 150. Vi hade bestämt oss för huset redan innan sommaren med fick inte tomt förrän i början av okt. Vi har stått i kö sedan början av året och har två söner, en-09 och en -13.
Skriver blogg om bygget:)
www.svartalillaladan.blogg.se
 
  • Gilla
ikooo och 2 till
  • Laddar…
Schysst blogg...häftig villa. En snabb fråga bara... De priser du anger på vitvaror. Är det något myresjöhus drar av på erat totala pris? Är det en special överenskommelse ni fick med dom eller är det fritt fram för alla att göra så?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.