Har du redan startat den? :surprised: Jag såg röken...
Men inbjudan då? ???

;)
 
Vi testade skorstenen bara.. :) Sugen o basta eller? ;)
 
Synd att du har så stor size på dina bilder. Vi som har ekologisk Internetuppkoppling med små möss som springer med bitarna har inte en sportmössa att ladda upp bilderna.
 
xztraz skrev:
Vi testade skorstenen bara.. :)  Sugen o basta eller? ;)

Ja, riktigt sugen på vedeldad, var längesen nu!
 
tja.. tänkte ta ett par bilder till snart och sen försöka göra nån sorts webgalleri av det hela med tumbnails så kan man se ungefär vad det föreställer innan man ser hela stora bilden.. som jag kanske krymper lite också.. :)
Det kommer, det kommer..

Premiärbastning blir i helgen nu. har bjudit in allt folk som vart med o byggt.

MatildaSofia, När blir eran klar då? :)
 
??? Har inte jag också varit involverad i bygget? Med allt mitt pepp-talk.. >:(

Själva huset blir väl inte klart förrän nov-dec, så bastun som skulle bli ett senare projekt blir väl framåt 2009 eller nåt sånt.. :'(

Nä, vi får se, våren 06 kanske. Koncentrerar mig på att försöka få husskissen riktigt bra nu.. :)
 
Hehe ja det såklart. Hittar du till enköping? :)


Oj ett tag kvar för eran då.. stackare..
 
Jag har världens sämsta lokalsinne.. men med WayFinder (www.wayfinder.se, smygreklam för min vän PR-Ebba ;D ) så hittar man nog även till Enköping.

Det är aldrig för långt till en vedeldad bastu...

 
Undrar om Xztraz eldar på för fullt...
 
;D Jaaadå! vart invigning förra helgen och bastun funkade kanon! Luktade lite träigt första timmarna från den nya panelen men det slutade sen. Man kanske borde värmt upp ordentligt nån gång innan man bastade. men det gjorde inte så mycket. Vi började med att elda gammalt plank från det vi rev ut ur "jordkällaren" och kom upp på 95[sup]o[/sup]C .. lite väl varmt med den luftfuktigheten. så lite lugnare eldning gav ~75[sup]o[/sup]C helt lagom. : D. Är helt klart kanonnöjd med resultatet. ska försöka hinna med att basta nu i helgen med.. :) ska ta lite mera kort nån dag med nu när den är bastuklar. Vart lite mera jobb utanför bastun med. lite trall o så.
 
:D Fy vad härligt! Ja, ta Du lite foton från nästa bastning.. ;D ;D ;)
 
Hur går det med foton på underverket, meddelar Du xztraz eller måste man gå in o kolla med jämna mellanrum... ???
 
Jag skriker så fort jag laggt upp nått.. men har inte haft tid nu i veckan bara.. på lördag ska jag basta. då kan jag försöka ta lite mera kort. :)
 
Du kunde väl inte motstå bastun i lördags?? ::)
Fram med foton! 8)
 
Dum didum... ::) Glömde fota.... :-[ Fortfarande bakis.. får skylla på det.. hehe
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.