Jag reagerade också på det. Hade nog satt upp stålräcke av nåt slag med glasisättningar.
 
Anna_H skrev:
Jag reagerade också på det. Hade nog satt upp stålräcke av nåt slag med glasisättningar.
Härdat glas...
 
O
Jag tror att vi alla här på byggahus är skadade på nått sätt :p :p Det är väl därför vi hänger här :p
Jag kollade bilderna och upptäckte att det såg ut som det saknades doslock vid glastrappen...
och i ena badrummet så hängde det ut FK..... Så ja... jag är helt klart allvarligt skadad.... :p

Men verkstaden var lagom stor.... den kan jag ta....
 
O
Haha! Krävs det inte mer än så för att lägga ut en annons... Konstiga bilder ingen information alls om fastigheten...
Underbart....
De lyckades förresten med en sak... kartan var bra..... Nej just det... De va inte dom som gjorde kartan...:p
 
Äh, flygningarna på Malmen är inga problem. Vi har större problem med bussen som stannar utanför på busshållplatsen två-tre gånger i timmen dygnet runt, det skallrar i fönstren. Flygarna håller sig ju iallafall till dagtid.
 
magda136 skrev:
Lite OT men två saker:
1) Hur usel/ful kan man göra en annons nu för tiden? (hint: tryck på "Fler bilder")
2) Missa inte läget på stället... (hint: militärflygplats, det är nästan ohörbart. VA?!)

[länk]
Fruktansvärt konstiga bilder, varför folusera på några fula målningar, ett jättegammalt golv, ett antikt dörvred? Är de till för historiker och byggnadsantikvarier? Kanske är något mycket speciellt med dessa dealjer, vad vet jag. Dåliga bilder över lag....

/S
 
Allt beror på vad man har för perspektiv.

Nu heter ju mäklaren "Skånegårdar AB".
Då är det lite eget att kalla en fastighet i Östergötland för "Centralt belägen" :)
 
ullberg
med en färgspruta och bra rabatter hos färghandlaren tror jag det där skulle kunna bli riktigt bra. Lite investeringar i energieffektivitet lär behövas också...
 
Scout skrev:
Välkommen till 70-talet igen...
[länk]
Ja jävlar, mycket trä/trämönster :)
Många lustigheter också som t.ex inga lock eller sittringar på toastolarna, brandvarnaren i allrummet ovanför stolen i hörnet. 4 eller 5 olika skåpluckor i köket, med mera :)
 
ullberg skrev:
med en färgspruta och bra rabatter hos färghandlaren tror jag det där skulle kunna bli riktigt bra...
Ja, det var lite ovårdat längs husgrunden, men där lär det inte vara så bra med rabatter.

Så OK, kanske bättre att ha dem hos färghandlaren då. Var bor han förresten :)
 
Förvånansvärt mycket är väl bibehållet trots att det är av gammalt datum.
 
ullberg
KnockOnWood skrev:
Så OK, kanske bättre att ha dem hos färghandlaren då. Var bor han förresten :)
Hur det ser ut där söder om stan vet jag ingenting om men hemma hos mig är det faktiskt så att om jag går rakt ut i skogen bakom husest kommer jag efter några hundra meter till den lokala färghandlaren (en av dem) ...man måste dock gå tvärs vår egen rabatt för att komma rätt...

"var bor han förresten" - tydligt att du är från en annan generation än jag är...
 
ullberg skrev:
...
"var bor han förresten" - tydligt att du är från en annan generation än jag är...
Ja, det har väl varit tydligt rätt länge :)

Men OK, för att tramsa vidare, visa mig en kvinnlig färghandlerska så skall du få en guldstjärna ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.