Svar: 2. 38 grader
Snart drar köksrenoveringen igång och denna vore en krona på verket!
 
Rätt svar: 2. 38 grader

Har alltid efterlyst en kran som man kan ställa in temperaturen på. Och nu finns det en sådan, kan man dessutom vinna den så vore det ju kanon-bra! :)
 
Rätt svar är 38 grader.
Alltid kul och trevligt att få kunna visa upp något som man vunnit
är det dessutom något som är snyggt och bra så glädjer det alla
 
Oras den nya generationen som täcker alla behoven.
Den nytta gör och vi vatten sparar med dessa fräcka kranar.
Lekande lätt man handen under den stoppar och det kommer vattendroppar.
Det är genialiskt och helt idealiskt att denna high tech kran få förära till mitt kök så kära.
 
Denna kran är fantastisk. Som småbarnsförälder behöver man vara minst bläckfisk för att fixa och trixa hela tiden. En "extrahand" på kranen skulle verkligen underlätta här hemma
 
38 grader

Barn som dricker och vattnet står och rinner, det är inte alltid som vuxen man dit och stänga av den hinner.
Det kostar en massa onödiga slantar, som hade varit bättre att lägga på overall, mössa och nya vantar.
Men med Optima är det slut med denna problematik, vattnet stängs av med automatik.
Och i slutänden spar vi pengar och blir rik
 
38 grader. Har bara en användbar hand, efter en stroke, och vad vore bättre än en beröringsfri kran.
 
38grader

Miljövänlig och hygienisk- helt rätt i tiden. Och förhoppningsvis min blivande köksfavorit :)
 
svar: 2 - 38 grader
Det börjar bli dags att byta ut det 50 år gamla köket och att börja med en sådan fantastisk kökskran vore verkligen att sätta nivån på köket!
 
Svaret är 38 grader och det vore ett riktigt lyft till köket att vinna denna häftiga vattenkran och inte prata om hur miljövänligt det även är. Helt underbart att den också har diskmaskinsavstängning, passar utmärkt nu när man precis köpt en ny diskmaskin som ska installeras. Men har varit på jakt efter en ny snygg och smart vattenkran ett tag och sen råkade jag snubbla in här och var ju som gjort för mig.
 
Rätt svar: 2 - 38 grader

Skulle sitta som ett smäck med en beröringsfri blandare i vårat nya kök som vi nu bygger, som enligt frun skall gå i "gammal stil" men blandaren skulle JAG få välja!
 
Svar 38 grader

Till köket i vårt nybyggda hus tänkte vi direkt på denna blandaren. Vi valde dock bort den pga att vi prioriterade andra saker. Men när vi nu har möjlighet att vinna denna vore det kanon och den skulle verkligen passa bra in och ge köket en extra känsla av lyx.

Med vänlig hälsning
Erik
 
38 grader.
Jag vill ha den av den enkla anledningen: säkerhet!!
Då kan inte 6-åringen bränna sig när hon ska spola vatten!
 
Svar: 38 grader
Vår familj är en gourmetisk kvartett,
som både bakar bröd och fixar vår egen kotlett.
På kranen blir det ofta en massa kladd,
från händer som varit i allt från deg till sockervadd.
Med Oras blandare som är beröringsfri,
så är dessa problem över och förbi!
 
Svar: 2) 38 grader

Utan att skriva någon uppsats ... skulle jag vilja vinna den för att den är supersnygg, innovativ, verkar riktigt smart, är lätt att hålla ren, skulle passa perfekt som pricken över i på vår nya diskbänk som snart ska levereras. Och för att JAG VILL HA.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.