S
38 Grader

Kranen den droppar och frugan hon tjatar, "varför fixar du inte kranen jag hatar"
Jag är snäll och tog ett beslut, nu jävlar skulle kranen ut.
Bände, bocka hamra o drog, tyvärr var det bänken jag träffa när jag slog.
Nu står jag utan både diskbänk och kran, snälla hjälp mig att glädja min dam.
 
Svar 2. 38 grader. Denna kran skulle passa mig perfekt i köket. Jag bakar och lagar mycket mat. Att öppna kranen med t.ex. degkladdiga händer vet alla hur kul det blir. Denna kran skulle bespara mig en massa tid då jag skulle slippa städa kladdiga blandare varje gång jag bakat. Att den även sparar vatten är ju verkligen grädde på moset!
 
38 grader', som alla andra...
Vinner aldrig nått...
men vill ha flått...
Vattnet rinner och rinner,
Hoppas att vi vinner...
 
Svar: 2 38° C

Håller på att bygger ett garage. Den hade passat utmärkt där ute.
Slippa röra kranen med skitiga och oljiga fingrar när man har varit ute och meckat.
 
Svar 2 38 grader

Vilken grej att förgylla disken
Och samtidigt minska smittorisken
Beröringsfri kran
Modernast i stan
Ja jag vill verkligen ha!!!
 
Svar: 38 grader.

Min motivering lyder: detta är världens skönaste blandare, har själv installerat flera stycken och alla kunderna har varit jätte nöjda. Vore ju guld att ha en själv ;)
 
Svar 38 Grader.

Jag vill också vinna!
 
Svar: 2. 38 grader
Våra vänner har denna Oras blandare... Det är ett ständigt samtalsämne om hur häftig och cool den är vilket är ganska tröttsamt när vi själva dras med en droppande skitblandare från ett stort möbelvaruhus som inte ens har diskmaskinsavstängning! Vill också ha en flashig Optima!
 
38 grader
Jag har en Oras automatisk blandare i badrummet. Jisses som jag älskar den. Flera vänner har köpt likadan. Därför skulle jag bli otroligt glad om man som ambassadör för varumärket och en mycket nöjd befintlig kund även kunde smycka köket med en automagisk blandare! <3
 
38 grader. Att spara energi och vatten är bra för miljön och den passar utmärkt i vårat nya kök som vi renoverar.
 
Hej

hittar också bilden som visar 38 grader så det svarar jag också då, det skulle vara kul att vinna den här blandaren av flera orsaker bland annat att vi behöver en ny(väldigt bra anledning), har alltid varit nyfiken på vilken temperatur som kommer ur kranen(alltid bra att få svar på nån fråga), en chans för barnen att ännu lättare kunna leka med vattnet(som dom älskar att göra men vårat golv inte tycker är roligt alls), den va riktigt snygg och så kanske man kan få in frugan på att göra om resten av köket också när hon får lite försmak men denna blandaren.

Tack för mig HEJ :p
 
:D Rätt svar är alternativ nr 2, dvs 38 grader.

Med Oras Optima (2727F) i vårt kök får vi både en hygienisk och säker blandare. Genomtänkt design och säkra funktioner, inte minst den automatiska diskmaskinsavstängningen, temperaturdisplay med varning för varmt vatten borgar för att hela familjen ska bli nöjd.
 
Vi skulle verkligen behöva en ny efter som våran nuvarande är svår för barnen att ställa in temperaturen på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.