SVAR: 38 grader


Våran 4 åriga dotter vill ofta hjälpa till i köket med disken, men hon har svårt för att reglera flödet och värmen på kranen.
Med denna slipper man oroa sig att hon ska bränna sig, samt så sparar den vatten eftersom den stänger av sig själv :)
 
38 grader
Jag har ingen bladare bara två balofixer sona man måste ha en skruvmejsel eller insexts nyckel till att öppna och stänga dessa är inte så kul när pojken skriker och vill ha vatten på natten.så jag behöver.
 
Svar: 2, 38 grader.

Vi har just sålt villan och flyttar till lägenhet där köksrenovering står högt på ToDo listan. Denna designblandare skulle vara en fantastisk ögonmagnet. Jag använder Oras sensorstyrda tvättställsblandare dagligen och de fungerar kanon.
 
Tjena!
Svar: 2) 38 grader

Det spolas en massa vatten i onödan med fem barn och ungdomar i huset. Tänk om det plötsligt blev COOLT att tvätta händer, blev COOLT att spola av tallriken, blev COOLT att blanda måltidsdryck och blev COOLT att dricka vatten... :) Vi mossiga föräldrar måste bli COOLA, så ungdomarna ser oss som idoler! Cool kran = coolt hem, coola föräldrar, och hjälpsamma ungdomar.... Bugar! :)
/ Max
 
Rätt svar: 2. 38 grader

Har nyligen beställt ett nytt kök. Har dock nu insett att blandaren jag sedan tidigare köpt till köket (och returrätten gått ut på...) inte passar utan stöter i väggen bakom diskhon. En ny orasblandare skulle inte bara gör att jag slipper köpa (en till) ny blandare utan även passa jättebra i mitt nya kök.
 
Rätt svar: 2. 38 grader.

När man håller ett barn i ena armen och en tillbringare i andra armen, samtidigt som de andra barnen sitter vid matbordet och skriker som om de håller på dö av törst och själv letar man någonstans att ställa tillbringaren eftersom det är fullt på alla avställningsytor i köket efter matlagning, då drömmer jag om en beröringsfri blandare vilken jag nu hoppas att jag vinner.
 
Svar: 2. 38 grader


Har en gammal blandare som läcker och jag har klagat på detta i några år nu och har inte råd att lägga pengar på allt i hemmet så det här skulle vara snällt om man kunde vinna och kunna lägga pengar på annat som behövs att göras.. Skulle vara coolt och ha en sådan också.


bloodsband@live.se
 
38 grader

Vore kul att få ha någon riktigt snyggt och modernt i vårt gamla fuskbygge. :)
 
Svar: 2. 38 °

Det råder vattenbrist här i Gävle just nu. Det får iaf vår familj att tänka extra mycket på hur vi använder våra resurser. Även om vi är medvetna och gör vårt bästa i vardagen så går det alltid att bli bättre. När vi snart skall gå igång med att byta ut köket tänker vi både hållbart och hitta smarta lösningar.
Ett sätt som lockar mig är denna köksblandare. Man sparar både på vatten och pengar samtidigt som den är praktisk och hygienisk.
Vi håller tummarna, hoppas på tur:)
 
38 grader

Kort och gott en miljövän för mig som diskar för hand. Sen har jag en katt som älskar att dricka från kranen och för alla som har katt vet hur långsamma de är på att dricka! Man brukar få stå och vänta i minuter för att stänga av kranen. Nu kan han komma och gå som han vill. :)
 
Svar 38 grader
Jag blir nog först i stan med att inte behöva röra kran.
 
38grader.

Helt onödig enligt mig men om den skulle vara gratis så kanske man ändrar uppfattning efter ett test hör hemma och sätter in liknande i resten av huset.
 
Svar:
2

Motivering:
Byggahus och bygga till,
det är mycket man vill.
Vår blandare börjar bli bedrövlig,
där är insatsen behövlig.
Oras smarta köksblandare- inte illa,
låt den få imponera i vår villa!
 
Rätt svar är 38 grader!

Med fyra barn och mycket slabb
önskar vi oss en kran utan kladd

Dessutom har vi nyss bytt till en Oras i badrummet och är jättenöjda! Lagom flöde, inget väs i ledningarna och sensorn är lagom känslig!
 
Svar :38 grader

Motivering:Vare sej man bakar eller lagar mat ,så blir händerna alltid kladdiga och kranen likaså.Rester som fastnar och lämnar spår.Med en sensor i kranen man håller händer och kran rena och dessutom kan katterna dricka vatten ur kranen när dom vill ,utan att vi hjälper till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.