Matzeball
38 grader
Jag vill vinna för att jag skulle bli väldigt rörd då.
Dessutom skulle den pryda den nya diskbänken vi ska installera. suveränt när man kommer med kladdiga fingrar.
 
38 gr.
Vill vinna så jag slipper tjata på sambon att inte diska under rinnande vatten :)
 
38grader

Varför skulle man vilja ha en beröringsfri vattenkran? Och en full en dessutom?
 
38 °C
Den spar energi och miljö. Alla borde ha en sådan Orasblandare.
 
Svar 38 grader

Då huset får en total renovering efter översvämningar så hade denna kran inbringat en oas i det nya köket
 
Svar: 2. 38 c
Optimalt att slippa kladda ner köket utan att behöva röra kranen.
 
38 grader. Har Oras för övrigt i huset och dom är helt enkelt bäst. Enkla snygga och hållbara.
 
Svar 38 grader.
Min gamla blandare läcker vatten. Skulle gärna byta ut den mot en ny med superläckert utseende och roliga och vattenbesparande egenskaper!
 
Svar: 38 grader
På kvalité och miljötänk vill jag inte pruta
Oras och Byggahus ger mig full valuta.
Jag får hjälp att sova gott om natten
får enkel koll - det rinner inget vatten.
Dessutom innovativ och med ett slimmat drag
- klart jag vill ha en kran som är precis som jag!
 
Svar 38 grader

Precis som många andra håller vi på och renoverar vårt kök. Vi har letat efter en blandare men ingen passar riktigt då vi vill ha en unik och snygg blandare som inte är allt för vanlig... än. Vi hittade Oras optima och insåg att den passar alla våra kriterier plus att den dessutom är riktigt fiffig! No more kycklingkladd på blandaren! :)
 
rätt svar är 2: 38 grader

jag hade köpt en ny fin VIT blandare, som jag skulle installera i det nyrenoverade huset.
Blandaren låg i friggan som jag bodde i under tiden, men någon "snäll" person brände ner den och allt försvann . så det skulle vara grymt med en ny så köket blir klart någon gång.
 
Svar 2: 38 grader.
Ja Alla förtjänar att vinna men min önskan är ett lättare liv.
Som handikappad tjej i sin bästa år önskas så ett lättanvänt hem så gott det går.
Öppna ett fönster i vårt kök funkar INTE (se bild) Men med en Orasblandare skulle det gå som en dans.
Lätt för alla att använda både för Mig, liten & stor, vilket lyft för vårt 70-tals mini kök det skulle bli.
& en dröm att Äntligen kunna få öppna fönstret utan att behöva Montera ned kranen (som gör ont i min redan värkande kropp) som redan finns för att vädra eller putsa fönste m,m...
1.jpg
 
Redigerat:
Första bilden visar 38 grader!

Den här användarvänliga och smarta köksblandaren skulle jag vilja vinna och ge till mina föräldrar i julklapp!
Då skulle de slippa spola bort mängder med vatten som de måste göra nu innan det kommer varmvatten ur kranen. Och vattnet håller sig aldrig lagom varmt utan det är aningen iskallt eller skållhet.
Inte roligt att varken diska eller tvätta sig när man är hemma och hälsar på!
De kan behöva lite high-tech prylar i tillvaron!
 
38 grader är det rätta svaret. En sådan kran hade varit underbart då jag har problem med värk och stora problem med mina fingrar så en beröringsfri kran hade varit en dröm + att mina älskade katter hela tiden hade kunnat ha tillgång till friskt rinnande vatten.
Detta hade varit en julklapp som verkligen vore en dröm.....jag drömmer redan om min nya underbara kran och lyckan över att ha en sådan. :)
 
38 grader är rätta svaret.
då vi nu håller på att renovera köket å har nog inhandlat allt utom köksblandaren då ingen riktigt faller oss i smaken förrän nu... vi behöver blandare med diskmaskinsavstängning, å där föll alla bort fram till idag...
hade jag sett denna blandare innan när jag beställde alla andra vitvaror via bygghemma.se så hade den åkt med av bara farten... sambons kök å jag får bestämma tekniken... I LOVE IT!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.