matsv skrev:
Mina Oregon THGR810 slutade fungera efter senaste uppdateringen men tog bort dem och sen lade jag till dem igen och sen dess har de fungerat.
Även om du lägger till en ny enhet och sen syncar box? tror att det är då min tappar den
 
Jag har inte lagt till några nya enheter sen jag lade till mina Oregon på nytt. Men imorgon ska jag lägga till ett par z-wave prylar, då ser jag det.
 
  • Gilla
tranceblast
  • Laddar…
matsv skrev:
Nya interfacet

[länk]
Såg ju helt klart mera modernt ut vid en snabb anblick.
 
Kommer detta till oss vanliga dödliga inom kort?
Kommer appen uppdateras också?
 
Tobiasfranzen77 skrev:
Kommer detta till oss vanliga dödliga inom kort?
Kommer appen uppdateras också?
Ja det ska komma i slutet av månaden.
 
En helt random fråga.. Kanske hör hemma på annan tråd. Men jag tänkte köpa persienner som går att styra med zipaboxen. Någon som har några tips?
Är somfy dem enda?
 
tranceblast skrev:
Även om du lägger till en ny enhet och sen syncar box? tror att det är då min tappar den
Vet att jag hade samma problem när jag la till room och sparade/synkade mina Nexa prylar.
Nexa.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag använder virtuel weather.
Jag lyckas inte klura ut hur man får in "virtuel weather till Astro. Hur gör man?
 
lasse00 skrev:
Jag lyckas inte klura ut hur man får in "virtuel weather till Astro. Hur gör man?
Klicka på lägg till enhet, välja virtual väderstation sedan väljer du någon stad i närheten spara och synka.

Sedan skall det finnas en väderstation att välja i astro när du skapar en regel.
 
Tackar, det var tydligen ett tag sen jag la till nån ny enhet. Det var mycket nytt där.
 
tranceblast skrev:
Även om du lägger till en ny enhet och sen syncar box? tror att det är då min tappar den
Tappar inte bort 433MHz enheter när jag lägger till nya z-wave enheter. Har prövat det idag.
 
matsv skrev:
Tappar inte bort 433MHz enheter när jag lägger till nya z-wave enheter. Har prövat det idag.
Min har funkat 1 dag nu :) men något skumt är där. tidigt idag så fanns hela nattens temperaturer med i loggen, men nu när jag kollade så var hela loggen tom från kl 14 och bakåt. Lite märkligt :confused:
 
lasse00 skrev:
Tackar, det var tydligen ett tag sen jag la till nån ny enhet. Det var mycket nytt där.
Astro Offset får inte vara 0 i scheduler, då fungerar det inte. Jag brukar sätta den till 1. (Så har det varit tidigare iaf, kanske är rättat till nu)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.