MB77 skrev:
Ena delen av mej tycker att detta är coolt, medan andra delen tycker det är så där...

[länk]
jag gillar det inte! Sen så borde inte plattläggaren som lagt klinkers i huset vara så stolt. Plattorna lutar ju åt alla
håll och kanter....värst är det i köket...
/
M
 
Martin_B
Det är inte den värsta plattsättningen jag har sett, men definitivt inte den bästa heller! :)
 
Huset var med i Hustoppen på TV8, tror det var senaste säsongen. Konstig planering med små halv-uthus, ser ingen mening med dessa. Mycket "fulfuru"-känsla.
 
RulleBulle skrev:
[länk]
Va? Ska Barbie och Ken flytta?
 
  • Gilla
Sparris och 1 till
  • Laddar…
RulleBulle skrev:
[länk]
Om man nu vill bo som en maffiaboss.
 
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
RulleBulle skrev:
[länk]
Får man tro mäklarbilderna är det ju bara ett stort hål i huset med en pool...
 
Vad då stort hål?
 
O
RulleBulle skrev:
[länk]
Jag stör mig på den gröna presenningen.
Om man säljer ett hus i den prisklassen kan man väl bemöda sig med att ta bort presenningen och visa vad som döljs....
 
harry73
min gissning är att det är pool rummets takfönster
 
När man har en presenning över det fönsterpartiet så blir i alla fall jag misstänksam mot läckage......

Annars finns det ju knappast någon anledning till att lägga över den:rolleyes:
 
Redigerat:
  • Gilla
Sparris
  • Laddar…
Martin_B
roli skrev:
När man har en presenning över det fönsterpartiet så blir i alla fall jag misstänksam mot läckage......

Annars finns det ju knappast någon anledning till att lägga över den:rolleyes:
Skulle också kunna vara för att poolbelysningen skall framträda mer, då det ju alltid ser lyxigare ut med en upplyst pool. Sedan kanske de inte tänkte på att ta bort presenningen när de tog utebilderna? Var min första tanke :)

För att rent tekniskt sätt har det ju ingen betydelse om fönstren läcker in några droppar där, det kan ju inte skada något ändå. Det droppar ju ändå bara ner i poolen som är full med vatten, så blötare än så kan det ju inte bli i poolhallen :D
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
Inomhusbilderna är ju bara från badbassängen.
Vad är målgruppen de vänder sig till, delfiner?

Inga bilder från vardagsrum, kök och sovrum.

Eller har jag missat något (som vanligt :surprised: )
 
  • Gilla
oobum och 1 till
  • Laddar…
Martin_B
KnockOnWood skrev:
Inomhusbilderna är ju bara från badbassängen.
Vad är målgruppen de vänder sig till, delfiner?
haha :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.