5 liter
Önskar en ny pga ett dåligt köp med en med allt för kort sladd och skaftet är för kort vid längsta "hacket" dåligt av mig att inte kontroller detta vid köp men har aldrig upplevt att man förkortar sladdar och gör skaft till dvärgar. Obs! Jag är inte lång.
 
Med våra två hårande norska inne-skogskatter behövs en rejäl dammsugare, varför inte en Electrolux UltraOne?
 
Svar: 5 liter

Motivering: Jag väljer mellan denna och en sportbil. Med detta tysta fartmonster kan jag garanterat tillbringa hur mycket tid med som helst utan att familjen tittar snett på mig. Jag får gosa med ett fartmonster, familjen får rent och snyggt. Win-win!
 
Svar: 5 liter

När vi flyttade till huset var det snack om centraldammsugare. I väntan på det blev det en Electrolux av lite enklare modell. Ett par år senare och ett barn senare så står vi inför faktum. Lillgrabbens roligaste leksak är dammsugaren men eftersom vi bara har en så får han inte leka med den. Ergo, vi behöver ett nytt arbetsredskap så lillgrabben får sin drömleksak. Inget är så roligt som att hur det skramlar när man suger upp syrrornas pärlplatte-pärlor och ill-tjuten från systrarna det orsakar... städa är kul!
 
Svaret är 5l,

Efter att vår dammsugare tagits ifrån oss genom brand,
har familjen fått sopa allt för hand!
Vi har med det fått lugn och ro,
med en tyst dammsugare kan vi fortsätta städa med sinnesro!

(Bilder finns 😞)
 
Redigerat:
5 liter rymmer den, och det kan behövas hemma hos mig där jag bär ved genom hela huset, det blir otroligt skräpigt hur jag än bär mig åt och jag dammsuger väldigt ofta, och då skulle det kännas bra att ha en dammsugare som har högsta energibetyget, dessutom var den så snygg att det inte gör något att den får stå framme!
 
Svar: 5 liter

Varenda gång min fru dammsuger (vilket är ganska ofta, med 4 barn, 2 katter och en rullstol som drar in ganska mycket smuts från stallet!) så bannar hon mig för att jag inte tillät henne att köpa ytterligare en Electrolux när den gamla tog slut. Jag önskar få slut på detta evinnerliga gnat...
 
Hej. S-bag Ultra Long Performance rymmer 5L.

Det var hela 2,5 år sedan vi sålde vårt förra hus, där vi hade en centraldammsugare. Sedan dess har vi i vårt nya hus använt en gammal avlagd industridammsugare, som i och för sig kan suga upp både leksaker och kläder men å andra sidan sprutar ut allt damm igen på andra sidan. Dammsugaren är dessutom stor som en mindre fåtölj. Vi skulle VERKLIGEN behöva en uppdatering :)
 
Svar 5 liter
Skulle verkligen behöva dammsugaren eftersom tjejen precis flyttat och tagit med sig vår ultra one. Sitter just nu med sop och skyffel + ett hus att städa :-/
 
5 liter

Med en lyxdammsugare skulle det verkligen bli just LYX.
Med två katter, tre egna barn och mångdubbelt med andra barn så behövs det verkligen en LYXIG dammsugare!
Älskar vår gamla Electrolux dammsugare men nu går den på sista versen med diverse lagningar med silvertejp. Vill inget annat än att ha en riktigt bra dammsugare och då måste det helt enkelt vara en Electrolux, annars får det vara!
 
Svar: 5L

Motivering: Med ett hus på 3-plan, skulle det vara lyx med en Electrolux. Som får det att verkligen kännas dammfritt överallt.
 
5 liter.
Två barn. Fyra katter. Och ensam mor.
Ja, ni fattar att nyttan av denna är stor.
 
Om jag vinner skickar jag gärna en sopkvast till Mikael ovan! Med hans namn på;-)
 
Svar: 5 liters volym
Motivering: Vår gamla SUGER inte alls egentligen, men den SUGER ritkigt ordentligt...
 
Svar: 5 Liter

När jag på sladden snubblade,
dammsugarn utför trappen tumlade,
det som effektivt i fallet blev mosat,
fick med hink och spade bli uppsopat.


mvh
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.