Svar: 5 liter
Känns som jag förgiftar hemmet och sprider kvalster och mögelsporerna när jag dammsuger. Vill gärna vinna en dammsugare som behåller smutsen och gör hemmet fräschare
Med vänlig hälsning, Lena
lenpla0509@hotmail.com
 
Svar: Den rymmer 5 liter.
Jag håller ihop min gamla dammsugare med ett spännband och är student så jag är i stort behov av att vinna en istället för att behöva köpa en ny :(
 
Svar 5L

Vi har en 10 år gammal Electrolux dammsugare som nu har flera skador och brott i plasten på rör och hölje, men den suger dammet när den först är igång.
Så nu skall vi byta ut den, då vi nu har vunnit denna lyxmodellen!
 
Svar 5 liter
Senaste åren har vi avverkat 3 kollegor till dig som alla har fallerat på någon punkt, antingen för att delarna faller isär eller för att de låter för mycket eller att slangen viker sig eller att andelen damm som stannar i påsen är ungefär lika stor som andelen som blåser ut genom filtret. Med mina 4 barn mellan 2-14 år och med en fru som har astma så skulle det här verkligen vara något som underlättar, en maskin som gör det den ska, dessutom med finess! Välkommen hem till oss, räkna med att det är lite damm i hörnen men det kanske vi kan hjälpas åt att lösa?
 
5L,

Kunde vara kul att städa redskapsboden med.
 
5liter

Som nybyggande småbarnfamilj med två pälsbollar (katter) blir det en hel del sand, päls, sågspån och jord inne. Vår gamla "dammsuck" av konkurrerande märke protesterar högljutt varje gång vi ber om hjälp med städningen! Med denna fantastiska tingest i hemmet, som ivrigt bara väntar på att få ställa upp och hjälpa oss, kommer städningen att bli tystare, snabbare, enklare och roligare! Det kommer att finnas mer tid och ork över för familjelivet i ett skinande rent hem!
 
Svar 5l
Våran Electrolux ultrasilencer green tar inte in sladden, väldigt frustrerande när man dammsuger . Så en ny skulle sitta fint.
 
5 liter.

Brum, brum, här ska dammsugas i varje rum!
 
Svar: 5 liter

Jag och min sambo har precis köpt ett hus tillsammans och flyttade in i Juni. Det märks att vi inte har 60 kvm längre att dammsuga då man får dela upp det på flera dagar nu. Den dammsugaren vi har nu tenderar att missa oerhört mycket av någon anledning, trots att den bara är fyra år. Sen har vi en hund med vilket gör att dammsugningen sker ganska ofta, därför hade det varit kanon med en så energisnål och miljövänlig dammsugare!

Mvh
Puffp
 
Att dammsuga ska vara enkelt.
Spara både din och hemmets energianvändning genom att använda UltraOne Quattro från Electrolux.

Svaret är 5 liter.
 
Svar: 5 liter
Den är jag värd!
 
Svar: 5liter

Motivering:

Vår gamla å sletna OBH Nordica
har sett för många dar förbi ticka.
Vi önskar ha rent hemma
så vi slipper inför bekanta skämma.
Snälla skänk oss en Electrolux
så hemmet blir rent helt hux flux!

/J
 
5liter
För att jag alltid får städa, och det suger!
 
Svar: 5 liter.

Motivering: Min dammsugare har börjat läcka tjuvluft och har börjat suga riktigt dåligt, har tejpat tjuvluften men ändå suger den dåligt. Skulle verkligen behöva en ny dammsugare istället för det gamla härket jag har till dammsugare. Dessutom drar antagligen det gamla härket så mycket ström att elräkningen får sig en härdsmälta.
 
5liter

Ny toppendammsugare att matcha vårt nya toppenhus!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.