Svar: X - Plåt & Aluminium.

Vi satte in en ny altandörr 2011 och har ännu inte kommit till skott att fixa ett skydd över den. Det är mest problematiskt när det är varmt inne och det regnar ute då vi inte kan ha dörren öppen pga av att det regnar ner på den. Ett modernt designtak är vad vi saknar helt enkelt.

Färg: Aluzink - skulle varit snyggt då det matchar med hängrännor samt stolpskydden.
 
Plåt/aluminium vi har lagt plattor i sommar och föreningen sla snart byta dörrar, detta vore pricken över i och när barnen vinkar av pappa när han går till jobbet slipper de bli blöta om fötterna :)
 
Svar: X

Vi vill så gärna ha ett svart entrétak till vårat nyfunkishus. När vi byggde huset så var det så mycket att tänka på att vi helt enkelt missade det. När vi sen kom på det fanns inget utrymme kvar i budgeten. Detta vore verkligen pricken över i:et för vårt hus!
 
Hej!

Vi vill helst ha ett svart tak!

Vi har ett fint tak men tyvärr var nog hantverkaren som satte upp det inte helt nykter.... Det sitter helt snett.
Varje gång vi kommer hem påminns vi om det snea taket.
Så pinsamt!
Jag vill ha ett fint och RAKT tak!
 
Där till vänster ovanför entrédörren ska den sitta! Aluminiumstomme klädd med plåt i silvermetallic precis som hängrännor och fönsterplåtar. Om jag inte vinner köper jag en ändå för den var riktigt snygg. DSC05446.jpg
 
Taket är gjort av Plåt aluminium svar x
Taket skulle göra susen på det hus vi ska bygga nu då budgeten inte räcker :)
 
Svar: X - Plåt & Aluminium.

Ett hus som är byggt i 60:talets mitt!
Nyputsad fasad med renoverad dörr, har under sommaren fått en färgklick
Med ett plåt och aluminiumtak över vårt hak skulle grannarna våndas.
Snälla bygghemma ge oss chansen,
att smälla upp det svarta taket ovan dörrkanten!
 
Efter att ha vurpat 2 gånger på entrétrappen i vintras, varav en gång med matkassar i slasket skulle verkligen detta entrétak vara uppskattat !

Utan att tveka det snyggaste jag sett på länge.

Rätt svar på frågan är: X Plåt/aluminium och färgen silver önskas.
 
Plåt och aluminium är det. Det passar fantastiskt fint till dörren på bilden. Vinner jag taket får jag nog köpa dörren också....
 
Rätt svar: x
Rätt hus: Mitt
Rätt färg: Aluzink
Rätt så nice!!!
 
Rätt svar : x plåt och aluminium
"När regnet piskar från norr-så skönt att kunna va´ torr. Entretaket Classic, funktionen är perfekt jag känner mig trygg, för att inte tala om designen - supersnygg"
 
Hej! Rätt svar är X: Plåt/Aluminium (möjligtvis förzinkad också?). Jättekul att se ett sådan färdigt tak i produktion till konsument. Vi har nämligen ett likadant. Eller åtminstone i tanken. Det står nämligen ofärdigt sedan 5 år. Detta spelar egentligen inte så stor roll eftersom vi nu bestämt oss för att bygga ut och flytta entrén och därmed behövs ett nytt. Stilen på huset fortsätter så detta skulle passa helt perfekt. Ett sådan fint tak förtjänar en huvudentré!
 
Plåt och Aluminium låter klokt för ett entretak. Jag önskar den aluzink färgade om man får välja.
 
Svar: X
Jag håller på bygga ett stall och de där taket skulle passa jättebra till entrén där.
Modernt, men passar ändå till gammal stil.
 
Den är ful.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.