1.Dan Form Alicante Bordslampa
2.Globen Bordslampa METAL ROSE
3.Globen Bordslampa PLUMBER

är tokig i lampor och älskar hösten då jag kan tända överallt. !. för att den passar mig och är så snygg på ett eget sätt. 2. vill ha denna romantiska lampa i sovrummet 3. PLUMBER för att den tillsammans med vinstlampan sätter piff på mitt vardagsrum
 
Globen taklampa RUBBER lime, bordslampan Globen MOUSE glas ceris och sittsäcken Innovation Player 300 gul.

Ett mysigt barnrum har allt från plats för vila till fri yta för lek och bus och det där lilla extra personliga som belysning för att få det intressant.
Ett rogivande och ombonad rum med glada lampor och skön sittplats är trygghet, där vi kan mysa och läsa godnattsagor på sängkant!:)
 
5511-frida-soffbord-160-vit - eftersom jag har letat ihjäl mig efter just ett ovalt, enkelt, vitt soffbord som inte är för lågt.

590-ryholm-krona-mc-antik - eftersom det är KITSCH and I love it :)


5147-player-sittsack - en knallgul sittsäck lyser upp tillvaron!
 
Attans då, jag förtjänar att vinna för att jag är så glömsk så att jag glömmer att skicka in min motivering. Men får jag en vacker golvlampa kan jag sitta och läsa böcker och lösa korsord, vilket sägs stimulera hjärnan. Så kanske jag kommer ihåg att motivera till nästa gång.
 
1. Philips Haydn Taklampa. Om jag skulle designa en lampa skulle det bli något i stil med denna!
2. Innovation Cushion Big Tri. Snygga grafiska kuddar som skulle passa perfekt hemma hos mig.
3. Innovation Zeal Coz. Galet snygg och lite annorlunda!

Jag önskar att jag vinner för att få lite ljus i mitt annars just nu ganska mörka liv. Mycket har varit dystert och svårt detta år men jag hoppas att det är på väg att vända. Jag försöker att börja varje dag med ett leende och tänka positiva tankar och vara öppen för nya saker. Jag tror att detta kan hjälpa mig att hitta rätt väg!

Hälsn. Caroline
 
1. Globen Taklampa RUBBER Blå-Turkos - ganska enkelt föll jag för denna lampa som plockar upp samma färg som mattan i vardagsrummet.
2. Høie Orion Kudde 50x60cm - kuddar glöms lätt bort, trots att man spenderar så mycket tid med dem. Det skulle vara skönt att förnya.
3. Mathilda Bäddset Hotel Collection, satinrand - när jag ändå är inne på kuddar så vore det lyxigt med hotellkänsla även hemma och det erbjuder denna.
 
Jag tilltalas av:
1. Bernadette Matbord, rustik
2. Alice Pinnstol, svartlack
3. Globen Taklampa DIAMOND Koppar

2. Tycker om att blanda stilar, klassiskt, rustikt och modernt, men framför allt funktionellt, och det tycker jag dessa möbler lyckas med!
 
Jag gillar:

1) Taklampan LampGustaf DALLAS
2) Bernadette Konsolbord
3) Brizley Kontinentalsäng 180cm Royal Blue

Taklampan är supersnygg, har letat efter precis en sådan, där flera lampor hänger ihop!
Konsolbordet skulle passa perfekt i hallen!
Sängen gillas för jag är just nu i taget att renovera sovrummet, och är på jakt efter en ny säng. Färgen Royal Blue är riktigt snygg och är precis den jag valt som tema-färg!
 
Ja om jag vinner så kommer det bli en gåva till min mor. Hon har så dåligt ljus i sin bokläsarsoffa. Denna skulle verkligen matcha hennes lantliga stil i hemmet och ge henne nytt ljus.

Här kommer min tre produkter med motivering.

1. Markslöjd MARIEDAL Kristall Guld - Denna skulle bli som en dröm i min trappa så det är svårt att inte titta en extra gång på den.

2. Elsa Matgrupp, vitlack - säkert ett vanligt uttryck i denna tävling men man behöver inte säga mer. "Stilren"

3. Globen Golvlampa HANGER svart - Utöver huvudfunktionen så finns det fler användnings områden sen är den snygg också.
 
Hej!
Fina saker som inspirerar:
1. Sittsäck Innovation Player
2. Cubed bäddsoffa, liten och smidig!
3. Äskar lampor, så...Plumber såklart....

Eftersom jag är en äkta "hemmafixare" älskar jag att "uppfinna" egna lösningar. Denna typ av lampa älskar jag, har kollat material, men hur fasiken ska jag hinna?! Vi har totalt fem barn, och ingen fritid.....
Tack!!
 
1. Brizley Family U-Soffa Ljusgrå - för att jag är på jakt efter JUST en sådan til nya vardagsrummet... tack för tipset! :D
2. Globen Golvlampa PLUMBER - för att den skulle bli så fin med soffan ovan...
3. Innovation Player 300 Sittsäck Green - för att ungarna ändå vill ligag i en hög på golvet när de tittar på TV, och då kan de göra det med stil! :D
 
Brizley Hudson Divan soffa, en bekväm soffa att sitta och ha det skönt i.
Globen Golvlampa Plumer , för att lysa upp tillvaron under de mörka årstiderna, dessutom är den häftig.
Gjutjärnsgrillen 120 cm , Gör att jag längtar till kommande grillkvällar, för ögat en skönhet att bara titta på.
 
Globen Taklampa RUBBER Lime
Den är smidig och snygg, en bra ljuskälla och finns i roliga färger
Splitback Fotölj
Vad behöver man säga. Är både funktionell och ursnygg
Kant LevelC3 Ek
Har inte sett något liknande någon annan stans. Här finns både funktion och rolig design

Med vänlig hälsning, Lena
lenpla0509@hotmail.com
 
Hej!

1) Mina tre favoriter:

5476-brizley-state-soffa-morkgra

Vår familj behöver en ny soffa, en rymlig modell som räcker till alla!

5273-globen-taklampa-diamond-krom

Våra ny renoverade delar av huset behöver belysning! Både snygga och användbara.
5149-player-sittsack.

Perfekt till barnen, till film, sagor och spela,

2) Globen Plumber skulle pass perfekt i vårt hus,
till belysning och mys!
Stilig design som håller bra,
gillar när inredning det lilla extra råkar ha!

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Kristiina Söderström.
 
1. Bäddsoffa Oldschool, golvlampa Jazz, taklampa Rubber är tre av många vackra saker som fanns att hitta här.

2. Jag gillar att blanda stilar och har länge sneglat på en lampa av industristuk att ersätta min gamla rispapperslampa med, men det finns alltid något som har högre ekonomisk prioritet. Detta var en ny sida med snygg design för mig, kul!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.