p.lundgren skrev:
Det blir snyggt det där!
Tackar!
Det var lite krångel med att få det att passa i karmen, men lite latexfog sen så blir det kanon!
 
holmberg87 skrev:
...[/ATTACH][bild]
Staketet kommer att sitta i dörrkarmen, kanske lite annorlunda lösning men jag tycke det blev fult med ett staket på fasaden och då hade inte dörren kunnat öppnas fullt ut heller.
Överliggaren kommer att betsas för att bryta av det vita. Kommer blir snyggt som fan tror jag! Vad tror ni?
...
Mycket snyggt galler/staket/grind eller vad det skall heta (y)

Fast jag hade absolut målat överliggaren vit också.

Är kanske lite konservativ i min smak :surprised:
 
Redigerat:
Limmat spegel

DSC_0340.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
AndersMalmgren skrev:
Limmat spegel

[bild]
:wow: tror du har missat något...
 
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
Kört nästan hela lekstugan vi fick till tippen (tak, mesta av stommen och halva golvet kvar.)
Målat andra vändan med hammerite på trappräcket.
 
Målat och monterat tillbaka stöttorna till takstolen ute på balkongen. Slängt lite zinkfärg på flisor i varmförzinkningen på balkongräcket, fulmålat lite på balkongdörrarna och fönstrena. Det blir byte till våren, haveri är närstående. Fast det blir ju fint med vit färg på :)

Blev någon timme i snickeriet med bygge av en lite för ambitiös "låda" till temperatur- och luftfuktighetsgivarna jag har utomhus. Trött på att det lägger sig salt på skiten och att givarna oxiderar och ger upp...
 
Hämtat två släpkärror med hästgödsel och portionerat ut inför häckplantering nästa vecka. Räknat ut att jag transporterat närmare 40 kubik grus och jord med skottkärra sen i mitten av juli....
 
Y
Ett ex hörde av sig efter 4år, så nu fick jag panik med att färdigställa i badrummet under natten ifall hon kommer imorgon.
Hållerpå att limmar lite dekorbrädor och porslin. ett elände att få takhängda saker vågrätt under torktiden.
 
  • Gilla
Kjell_G och 3 till
  • Laddar…
MB77 skrev:
:wow: tror du har missat något...
Man måste ha något att göra idag också ::D
DSC_0343.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Yrrol skrev:
Ett ex hörde av sig efter 4år, så nu fick jag panik med att färdigställa i badrummet under natten ifall hon kommer imorgon.
Hållerpå att limmar lite dekorbrädor och porslin. ett elände att få takhängda saker vågrätt under torktiden.
Lycka till under dagen!
 
Yrrol skrev:
Ett ex hörde av sig efter 4år, så nu fick jag panik med att färdigställa i badrummet under natten ifall hon kommer imorgon.
Hållerpå att limmar lite dekorbrädor och porslin. ett elände att få takhängda saker vågrätt under torktiden.
Hoppas det blir bra, för om hon får borsta tänderna i köket igen 2014 så blir det nog inte fd ex utan ex ex.... ;)
 
Bytt ut ventilerna till 8 av husets 16 radiatorer. Bytte termostaterna i vintras, men hälften av radiatorerna gick inte att stänga av. Förberedde även för golvvärme i källaren genom att sätta kulventiler på två avstick på slingan.
 
Gipsat färdigt tak och väggar! uploadfromtaptalk1411320573428.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Plockat ihop det sista i köket....och upptäcker att jag slarvat bort 2st fästen till den sista lådfronten....:mad:

Någon som har 2st till ett gammalt IKEA kök?

bild(1).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Fortsatt att göra inklädnaden av min kamin och skorsten. Börjar se slutet nu :)
Blev även en omgång spissvärta på conturan, mycket bra resultat!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.