Har han hållit på på den nivån tidigare?

I så fall se till att polisanmäla, det skall man inte acceptera att bli utsatt för.

Kan ju vara vettigt att rigga upp en liten webkamera lite diskret för bevis.
 
Jag har sett vissa grejor som han har gjort.Skulle det dimpa ner en anmälan i hans brevlåda så skulle mina bilar bli mosade på natten.Har haft kontakt med jurist och det visade sig att han har rätt att blockera mig men inte på min sida som han har gjort.Tar jag bort hans pinnar så blir det bara värre det är nog så han vill ha det.Tror nog att han får en kick av det här som han håller på.Min högsta önskan är att han super och aldrig vaknar mer.
 
Är det bara jag som blir förundrad över folk? Det är väll för f*n bara att kontakta polisen direkt du såg att han är o rumsterar på din gård!

Sen kontakta Lantmäteriet efter du upprättat din anmälan om att han kapat pinnen.
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
Om jag anmäler honom får jag ännu mera ett helvete här.Lantmäteriet har jag bokat idag och det tar cirka 2-6 månader innan dom kan komma.Det här är en psykopat som vi har att göra med därför försiktigheten.
 
-Åk till Tyskland, köp upp några lådor vodka a 5€ flaskan och ställ på hans trappa som gåva?
-Pinnarna står en bit in på din mark? Flytta dem några centimeter i taget på natten tills de står i gräns?
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Ha ha ha det var en bra ide.Han får i sig 28 flaskor whisky på 14 dagar.Fattar inte att han pallar.Så har det varit i flera år levern borde vara i ärt storlek i dagens läge.
 
Det blir mycket Whisky för 25 000 spänn. Jag tror ni är något på spåren här.. :)
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
O
tja med psykopater så gäller andra regler.... Då fungerar inte alltid samhällets vanliga regler.

Idén med spriten är bra.... Dock kanske inte helt i forumets linje att föreslå.... :D
Ett par kartonger med vodka gör nog susen... då kanske man t.om med kan diskutera....
Om inte annat så hjälper man honom att dricka lite mer.... vem vet..... levern kanske tröttnar...
Men ontkrut förgås inte så lätt... så tyvärr så kommer han säkert överleva både skrumplever och atombomber....:p
 
  • Gilla
Ejo och 1 till
  • Laddar…
Det har gott så långt att han pissar och skiter på golvet inne i huset när han vrålsuper i cirka 14 dagar.Så jag hoppas att slutet är nära honom.
 
Korvgubbe
Oh fy fan. Fast vad mer kan man vänta sig av någon som drar i sig tre och en halv flaska sprit om dagen?!
Finns det inget socialen kan göra för att hjälpa den här mannen få den vård han uppenbarligen behöver?
Att han är rent förjävlig att ha som granne förstår jag, men att önska att någon super ihjäl sig är... inte så snällt...
 
Staffans2000
Vem har sagt att man alltid måste vara snäll?

Staffan
 
  • Gilla
klorena
  • Laddar…
Bygg om vaggan. Ingen Lantmäteriförättning i världen kommer att hjälpa om det är så illa ställt.

Även när fyllot kolat kan det vara bra att ha en lösning som inte är avhängig grannarnas välvilja.
 
  • Gilla
klorena
  • Laddar…
Jag var och kollade lite på vagnen i morse och funderade på att bygga om vagnen.Sen gick jag till postlådan och där låg ett brev från en Advokat som grannen annlitat.Där står det att han vill ha bort hela slipen från min tomt och den är på hans tomt lite grann vilket han vet att det inte är så.Jag tog kontakt med en jurist idag och hon sa att det måste vara en konstig Advokat som tog det här fallet.Juristen säger till mig att ni har byggnadslov sen 1995 och inga klagomål har innkomit till kommunen så han kan känna sig blåst på den punkten.Nu känns det ännu mera jobbigt att bygga om vagnen när han vill ha bort hela slipen.Vad gör jag nu ?
 
Det skulle aldrig att få honom till socialen endast med tvång.
 
Du måste uppenbart ha någon form av nära kontakt med mannen eftersom du vet vad han gör på sina golv....;)
 
  • Gilla
jonny olsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.