Jonas L 84 skrev:
Nu är Clas Ohlson ute och ställer till problem igen...
Med tanke på att ingen annan nämner det kanske de inte har problemet? Eller är jag den enda som orkar fortsätta med firefox?

(Det vanliga backningsproblemet kvarstår)
Kan bekräfta att det är kvar - värre än någonsin! Jag kör Firefox 28.0.
 
jhanbe skrev:
Kan bekräfta att det är kvar - värre än någonsin! Jag kör Firefox 28.0.
Får ta tillbaka lite, testade på jobbet tidigare idag och då var det bedrövligt, nu faktiskt mycket bättre. Det räcker med två klick för att kunna backa...
 
Trådar med Clas i sjön reklam ä körda att backa i.

MAC och Firefox 31.0
 
Har nu inaktiverat Clas Ohlson annonsen. Tack för att ni säger till.
 
Mikael_L
Har varit ganska bra, länge - för mig.

Men häromdagen började det bli lite mer frekvent med nödvändiga dubbelklick på bakåtknappen.
Och idag fick jag all-time-high, med 5 klick för att lyckas backa ur sidan. ;)
bakat-knapp.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Mikael_L
Och nu har en annan irriterande dubbeltryckning dykt upp de senaste dagarna.

Jag måste alltid klicka två ggr på "citera" för att kunna svara på inlägg med citat.

Firefox 17.0.11 ESR, win7
 
Tack för felrapporten. Ser nu att både Citera och Svara länkarna slutat fungera som de ska. Fixar imorgon. /Per
 
Mikael_L skrev:
Och nu har en annan irriterande dubbeltryckning dykt upp de senaste dagarna.

Jag måste alltid klicka två ggr på "citera" för att kunna svara på inlägg med citat.

Firefox 17.0.11 ESR, win7
Nu ska Citera (och Svara)-länkarna fungera igen.
 
Lycko er som bara behöver klicka 2 ggr, här behövs det oftast 7-8 ggr.
Gäller win 7 + firefox samt win XP + firefox
 
I
quattro1 skrev:
Lycko er som bara behöver klicka 2 ggr, här behövs det oftast 7-8 ggr.
Gäller win 7 + firefox samt win XP + firefox
Jag har slutat använda bakåtknappen genom att klicka. Markera bakåtknappen, dra nedåt med vänstra musknappen intryckt och välj vilken tidigare sida du vill gå till. Mycket enklare, svårast är att lära om.

Mozilla Firefox
 
  • Gilla
Elkludde
  • Laddar…
Jag har senaste firefox, det fungerar fint på alla sidor men inte byggahus, måste klicka 3-4 ggr bakåt. Har varit så hela året. Helt omöjligt att navigera in/ut i inläggen. Har inaktiverat bildhämtning från siten, då behöver man bara klicka 2 ggr bakåt...super..
 
Mikael_L
*bump*

Är detta problem något som jobbas på fortfarande, eller har ni gett upp och tänker låta det vara såhär i all framtid?
Eller kan det vara så att ni upplever felet som fixat?

Det gör i alla fall inte jag, nyss fick jag en fin serie på 7 st :eek: laddningar av samma sida = sju tryck på bakåt-knappen. Hände mig häromdagen också (7st), igår, förrgår något.
Varje dag, men dock inte för varje tråd man går in i, så blir det 2-3 tryck för att komma bakåt.

Periodvis "löser" jag detta med att inte alls använda bakåt-knappen vid surfande på BH.
 
Samma här.
Jag har haft kompetentare folk än mig hemma (vilket inte är så svårt), rensat datorn och kontrollerat virusskydd utan att hitta några problem eller orsak till att BH ska strula på detta vis som det gör.
Denna och i viss mån Transportstyrelsen är de enda sidor som strular för mig.
Bakåtknappen är bara att glömma, jag undviker att läsa vissa saker och letar bara upp de intressantaste trådarna för att minimera strulet.
Det börjar kännas som livet i allmänhet, mycket suger och jag backar inte bakåt...............

Jag vill också ställa frågan: Upplever ni att problemet är permanent åtgärdat?
 
Nej, vi upplever inte att felet är åtgärdat och vi har inte glömt bort.
 
Per Eskilsson skrev:
Nej, vi upplever inte att felet är åtgärdat och vi har inte glömt bort.
Problem även på andra än BH
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.