Svar X

Jag har inga lax
Så nu får det vara dax
Att med lite flax
Vinna nått från Trademax!

Mvh
Pierre
 
Svar: X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Eftersom mina utemöbler består av 2 udda stolar och en avhängd blomlåda önskar jag mig en uppdatering. Framtiden får utvisa exakt vad det blir men en trevlig soffa känns bra.
 
SVAR: X

För avkopplande stunder för min stuss,
här kanske man t.o.m kan få en puss !
En soffa som är bekväm och skön,
efter arbetsdagens slit, MIN lön
 
Hej
Rätt svar är X.

Motivering:
Perfekt som inredning i kuvösen hemma! Just nu huserar OSB-skivor och en trasig moped, men möblerad så är den perfekt för kräftskiva!!!
 
Svar: X Sverige, Norge, Danmark och Finland

Denna snygga loungegrupp skulle göra sig bra på min altan och ungarna skulle älska att ligga i den och slöa med en glass samt att de skulle få lite sol på sig :)
 
Svar: X

Vad skulle inte vara mer avkopplande än att sitta i en skön loungegrupp en sval höstkväll med ett glas vin.
Speciellt efter sommarens slit med trädgårdsarbete och renovering av huset.
Nu kanske man äntligen kan få tid att njuta lite också.
 
SVAR : X

Har nu byggt i 4 månader på mitt 65kvm garage och 60kvm groggveranda, men hur kul är det att
dricka grogg ståendes ??

En snygg loungegrupp skulle vara kanon att ha på groggveranden, så man kan sitta ner skönt en stund och beundra vad man åstadkommit,
och för en kort stund glömma hur mycket det är kvar att göra....
20140813_190124 (Large).jpg
 
Svar: X

Nu är det snart dags att riva det gamla på altanen och glasa in den.
Lyckan vore fullständig om vi skulle ha lite snygga och passande möbler att ställa dit när det är klart. :)

Altan.jpg
 
Svar: X

Jag vill vinna så att jag kan byta ut mina två ynkliga brassestolar på min överdrivet stora balkong mot något snyggt och bekvämt!
 
X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Familj på 5 söker:
Perfekt altanmys efter hårda arbetsdagar med gott om plats att sträcka ut. Intill den rymliga soffan ett matchande bord med plats för levande ljus och en trave pocketböcker. Trademax härliga loungegrupp kan skapa oasen vi länge sökt. Ett ställe för både vardagsmys och spontanfester med sköna grannar. Vinner vi soffan lovar vi att slutföra den gamla drömskissen jag tecknade för några år sedan. Idéerna finns men inte soffan!
 
Svaret är X.

Jag håller på och sliter med mitt stackars hus bäst jag kan, men nu är jag äntligen i princip klar med utsidan och har en altan på 3x8 meter utan en enda möbel och vad vore bättre än en hel soffgrupp för att njuta av de senaste årens arbete? Kaffe, böcker och välförtjänt lättja under sensommarkvällar!
 
Svar: X

Första sommaren som husägare och med tre (3) trädäck samt ett uterum att förse med möbler kräver en viss satsning av kapital. Med tanke på att all renovering och fixande även det kräver en massa kapital så skulle en för oss kostnadsfri grupp utemöbler sitta alldeles utmärkt :)

Mvh Jonas
 
Veckans vinnare är stormdrabbade medlemmen Poitsu som kommer att få sitta betydligt bekvämare framöver. Stooort grattis från redaktionen!

En ny tävling ligger uppe, roligt för vuxna men kanske ännu roligare för barnen: http://www.byggahus.se/forum/tavling/241339-tavling-pingisbordet-hela-familjen.html

poitsu skrev:
Svar X

Efter att tvättat vår provisoriska "bänk" med högtryck har man både träsmak och flis i baken efter en kväll med trevligt sällskap var det snart dags att spara till en soffgrupp istället.. Men i måndags kom ovädret och drog förbi som förstörde det ena och det andra från skorsten till parasoller som tömde den kassan. Sommaren är inte slut än, hade varit mysigt att få fint på terassen med sambon dom sista dagarna på sommarkvällarna. Är trots här vi äter när de tillåts då vi renoverat kök och matsal en längre tid [bild]
 
Svar: X. Sverige, Norge, Danmark och Finland

Inglasningen av altanen är klar, färgen har torkat, infravärmen och kräftlyktorna är monterade. Kräftorna är fångade och kokta men var ska vi sitta? Jag behöver en ny uppsättning möbler, och då kunde inte något vara bättre än en möbelgrupp i flätad konstrotting från Trademax.se.

//Johan


Ho
 
Bänken borta och nu kan vi njuta gott de sista sensommarkvällarna, härligt! Tusen tack :) ImageUploadedByByggahus.se1409250575.132209.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.