Söker bilder på huset Ägir från Älvsbyhus! Nån som har några?


:)
 
Hejsan!

Har ett helt hus som blev klart nu i sommar. Är det något särskilt som du vill se/veta mer om?
 
Oj! Det är mycket det... Vart ska jag börja?
Tycker att dom har så dåligt med bilder i katalogen och hemsidan. I katalogen har dom ju helt orelevanta bilder. Tex ett barn i en trädgård. Jag vill ju se hur det kan se ut inne i huset!!
Kan du maila mig några bilder från kök, matplats, vardagsrum och gärna åxå sovrummen? Skulle bli såååå glad för jag är så nyfiken och otålig.

Är lite fundersam på om man kan bygga någon form av bardisk mellan kök/matplats/vardagsrum..
Har du kamin? Vart i såna fall?
Nåt annat du kan tipsa om?
 
Hej!

Vi är åxå sugna på att bygga ägir så vi skulle gärna få se lite bilder vi med. Maila gärna till oss åxå.
 
Silverkatt skrev:
Hejsan!

Har ett helt hus som blev klart nu i sommar. Är det något särskilt som du vill se/veta mer om?

Kan ni också skicka bilder till mig i inboxen för jag är oxå nyfiken på hur det ser ut invändigt i en ägir. :)
 
PeterJosefin och Tineling:
Har ni fått kontakt med nån som vill skicka bilder??
 
Började bygga ett ägir 27/9. Vad vill du ha bilder på?
 
Oj oj är inte hemma förren till helgen. (Vi har inte fått in internet/telefon/tv än, varför det är lite klurigt att skriva i forumet men jag skall försöka så snart jag kan) Jag ska se om jag kan ta fram kameran. Vi har valt bort köket helt och satt in ett smedstorp med en lång bardisk och helt andra vitvaror det belv KANON!!!!!! Vi har inte öppen spis än men det kommer. Vi är mycket nöjda med vårat hus!! Vi har gjort endel ändringar och tillval.


Karin

 
Grejjen e ju att det inte finns mkt bilder alls i katologen :( så man e ju rätt nyfiken.... främst skulle ju bilder på kök, toalett och vardagsum vara intressanta, sovrum har ju en förmåga att se rätt lika ut :)
 
Hallå!
Vad gör jag för fel?!
Nu har jag tagit mig i kragen och fotat kök och en del andra saker men nu får jag inte in det på denna sida? Finns det någon smart person där ute som vet hur jag skall bära mig åt? Jag har testat både att bifoga fil och bifoga bild i det tillåtna filtyperna men bilderna skickas inte och inte heller texten till bilderna :-[

 
flizaliza skrev:
PeterJosefin och Tineling:
Har ni fått kontakt med nån som vill skicka bilder??
Nej jag har inte fått nån bild ännu.
 
okej
Vad gör jag då? om de äe för stora?
Jag har även testat att ta kort med mobilen och de kan jag inte heller få in.


Karin
 
Silverkatt skrev:
okej
Vad gör jag då? om de äe för stora?
Jag har även testat att ta kort med mobilen och de kan jag inte heller få in.


Karin

Jag brukar förminska bilderna i programmet "Paint" som brukar finnas i de flesta datorer. Man väljer Öppna och sen hämtar man fram bilden/bilderna en i taget. Välj "bild" och sen "Ändra storlek". Jag brukar ändra till 50% vågrätt och lodrätt.

 
Hej, Här är några bilder från vårat Ägir. Lite omgjort. Mvh Bii
 
  • SV400051.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.